30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Assar: Julia har en gammal reimaoverall som också är vattentät, men eftersom jaginte vill behöva tvätta den så ofta blir det galonstället istället!
Assar: Julia har en gammal reimaoverall som också är vattentät, men eftersom jaginte vill behöva tvätta den så ofta blir det galonstället istället!
Grattis Cissi!!!
Knase: vad bra att du får så bra hjälp så fort!
Jag hade gräsliga eftervärka med Julia, det berodde till stor del på att jag fick så mkt läkemedel för att livmodern skulle dra ihop sig ordentligt. Det var ju komplikationer när Agnes föddes så de chansade inte alls.
Mippe mfl: våra tjejer heter ju Agnes och Julia så de namnen röstar jag för. Annars har vi haft Malin, Maja, Stina mm på skivbolagen. På pojksidan har jag vägrat alla "us"-namn. Tycker tex att Rasmus är fint på en pojke men inte på vuxna karlar. Vi pratade om klassiska namn som Erik oc Johan, Arvid mm.
Och ibland blir det konstigt när man skickar via iphone... Skulle stå lista och inte skivbolagen!
Knase: Håller med om att det är bra att ni ändrat smak!
Hur har det gått annars? Mår du bättre?
Knase: jag har också tipsat polisen om en sådan familj! Vissa är helt knäppa!
Hade också talat om att det inte är ok att köra mitt barn hur som helst!
Skrattar åt stackars K-O!
Min pappa heter Gert vilket är skitfult men jag säger som Knase, det är ju pappa. Det var faktiskt maken som gjorde mig uppmärksam på vad det rimmar på!
Där är mammas namn värre, hon heter Britta...