30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Hanya - Input vad gäller storleken på barnen - Vi har ju en storasyster och en lillebror med 1 år och 11 månader mellan. Nu har de kommit varandra så nära storleksmässigt att Idas urvuxna kläder hamnar direkt i Gustavs byrå, och jag gissar att om vi ger det lite mer tid så kommer han inte längre kunna ärva något av henne pga att han hunnit i kapp än mer. Han har hela tiden varit större än Ida i samma ålder.
Många lågtryckare här - jag har också bara hört att det är bra att vara det. Men det är klart, det är väl bra att som för Vi4 dubbelkolla så att det inte är så lågt att man är död.....
Vi har varit i farten idag - först var maken med G till frisören så nu har vi en liten kille här med vårfrisyr, så fin! Därefter åkte vi in till stan och gjorde massor av olika stopp: galonisar till Ida, lunch, bilfirman (det blir nog en VW Sharan! ), lampaffären.... Nu betalar jag priset för det hela och sitter här med ajajaj-ont i fogarna! Skönt att få lite ordnat, men trist att man ska behöva bli invalid av det.