Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

MIlla: Vad bra att det finns saker du kan äta som du inte visste om!!!

Boomie: Vår heter Croozer kid for 2, men tror att coop har en som är billigare. Vad bor du? vi använder inte vår bebisinsats längre och den kan man montera i vilken vagn som helst om du är intresserad av att köpa...

Ela: Hurra för slemmisen! ännu ett steg närmare spikleverans!!!

• Gladhannapanna

Ela: Alla sätt är bra utom de tråkiga!

Lena: När jag har jätteont i huvudet kombinerar jag paracetamol och ibubrufren, tar samtidigt. Det brukar tom knäcka min migrän om jag tar dem i tid!

• Gladhannapanna

Maken köpte en NIkon i somras, kommer inte ihåg modellen men den är jättebra! Går både att filma med och ta sekvensbilder. Köpte via Expert på nätet, skitsmidigt!

Hoppas att Ela är på bb nu!

• Gladhannapanna

Ela: I din sits får man vara bitter, ledsen, uppgiven och trött på alla motgångar!!!! Hoppas att kroppen skiter i resten och sätter igång att föda snart så att ni slipper vänta!

• Gladhannapanna

Ela: Hoppas att spiken kommit vid det här laget!

Jag önskar verkligen att du/ni slipper vänta längre!

Vi är klara med julklapparna, känns skönt! Tanken 'är att göra julfint idag, kruxet är bara att jag ska iväg på tjejträff under dagen så det får bli ikväll när barnen somnat.

Tror att vi kommer att ha väldigt sparsamt med pynt i normala höjder, Julia är helt hopplös med att flytta på saker och bära iväg dem!!!

• Gladhannapanna

Men Ela, är det sant!!!! Jag var helt säker på att du hade fått bebis vid det här laget!
    Nu måste ju Spiken bara fatta vinkarna och titta ut!!!

• Gladhannapanna

Ela: nu hoppas jag att värkarna rättade till sig och blev produktiva så att du har Spiken i famnen vid det här laget!

Kommer ni ihåg när Nils nästan kom mitt i Junis tentaplugg? Jag sa ju till henne att tvätta bebisgrejor mm och vissst stannade det av, så jag tror absolut att det är Cissis förtjänst om Spiken kom inatt!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8