30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Grattis Jossan! Tack för uppdatering och skönt att det var så positivt!
Grattis Jossan! Tack för uppdatering och skönt att det var så positivt!
Du är jättevälkommen här om du väntar/har fått syskon! I annat fall finns det systertrådar du är välkommen i
Tänker också på Jossan!
Ta hand om dig resande, se till att inte lunchen liggande med fötterna högt
Jossan: Skönt att ni är hemma igen! Jag ammade i soffan och då satt H brevid och tittade på TV/film. Hon kunde sitta nära eller ligga mot mig för det jag tror att hon behövde då var kroppskontakt. Jag tror som andra kloka kvinnor här sagt att det kommer lugna sig om en dag eller max två. Klokt också från GHP att göra saker dr det är en fördel att vara stor. Kram och hoppas ni hittar en bra strategi.
Ja Kate, de där IRL- människorna är lite läskiga . Jag tycker också att det är många bekanta eller vänners vänner som går isär . Jag mådde mycket bättre av omeprazol unde båda grav!
Jossan: Det är ju verkligen ett jättejobbigt beslut, men jag tror att det bara är din magkänsla som kan råda dig. Bara du kan känna vad som är bäst för din bebis, dig och din familj. För mig har en blandning funkat jättebra, jag har ammat och gett ersättning olika mål eller samma mål, vilket som passat bäst. Ibland är det ena praktiskt och ibland det andra. Så länge bebis och mamma är nöjda så kan man ju göra det ena eller det andra eller vilken mix man känner passar. Känn efter vad din egen magkänsla säger. Kram
Vi4: Bra att du lämnar imorgon! Hoppas allt är bra med frysen och alla andra elgrejor hemma!
Grattis hemulen!
Hoppas det räcker med 50 procent resande! Och hoppas låsningen släppte! Kan sjukgymnasten ge dig akupunktur mot smärtan? Jag fick ju det under graviditeten, funkade superbra för mig och mitt diskbråck!
Elsis: Härligt med två små barnflickor, då får du ju sova gott på nätterna