30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Stanna på västkusten låter som en toppenide! Jag är ju arbetslös och har all tid i värden att hänga . Iaf när alla barn börjar skola och fritids, idag pryade jag som ensamstående fyrbarnsmamma
Stanna på västkusten låter som en toppenide! Jag är ju arbetslös och har all tid i värden att hänga . Iaf när alla barn börjar skola och fritids, idag pryade jag som ensamstående fyrbarnsmamma
Jag har tagit Tavegyl två gånger, båda gångerna däckade jag genast! När jag var gravid fick jag kliande svullna händer av hostmedicin...
Jossan: Vad glad jag blir att lillan verkar må så bra! Läskigt med varböld
H tyckte att N skulle få ett namn som började på H, bara för att H är en så snygg bokstav
Älgen: Jag fastnade en stund på den där bloggen, underbar!
http://supermamman.tumblr.com/post/57544837424/nar-barnen-hor-att-jag-tar-en-bit-choklad-i
Önskar kaz och drutten mer sömn... Man glömmer fort hur det är att inte få sova. N vaknade ett par gånger under en natt förra veckan och jag var helt slut hela dagen efter. Vad fort man blir van att sova hela natten!
Gabi: jag tjatar igen, jag fick akupunktur mot ont i ryggen när jag var gravid med N (och när jag ammade H), det funkade superbra för mig. Här kan man få det hos sjukgymnasten.
Vi gav ju N en flaska i sömnen när vi gick och lade oss på kvällen, då sköts första uppvaket framåt...
Vad spännande Vi4, precis så har min mamma diskuterat, men då har jag inte fått hela bakgrunden... (hon är speciallärare och specialpedagog med extra kompetens inom tal och läsning, utöver lågstadielärare). Hoppas chefen hittar en bra plan så du kan slappna av!
Skönt resande att du får chans att vila dig i form. Hinner du vila? Är båda killarna på förskolan?
Kasperina: Klart F inte har tid att sova, hon ska ju utvecklas och upptäcka världen!
Men jösses så ni har det här. Jag önskar alla ett lagom blodtryck, vila och en tillmötesgående omgivning!
Resande: Har du ätit något du inte brukar sista tiden? Jag fick högre blodtryck när jag var gravid med N, det höll i sig någon vecka men berodde förmodligen på en allergisk reaktion för att jag tagit hostmedicin (vanlig receptfri). De tog alla prover i världen men blodtrycket gick ner till sitt vanliga obefintliga (högt blodtryck för mig var alltså sånt som är normalt för andra).
Kram Vi5, inte lätt att kastas mellan alla känslor