30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Sticker bara in huvudet för att ge en stor varm kram till Cissi.
Sticker bara in huvudet för att ge en stor varm kram till Cissi.
Juni, dessvärre ingen middag.... har utlovat en när vi kommer till Sverige nästa gång. Men idag börjar jag se ljuset i tunneln...
Juni, det låter som en fantastisk dag! Och vilken härlig kommentar av H!! Sånt vill man bara höra! Jag önskar ofta att vi bodde liiiite närmare naturen, så man bara kan traska rakt ut liksom.
Jobbigt med masken - hoppas det löser sig snart. Och att N snart är go och gla.
Ja, det är skönt med markservice när man e sjuk! Våra gäster har åkt, och även om det var skittrist att inte kunna vara med och hitta på saker, eller ta ut systerdottern och äta, så var det skönt att ha några extra händer med barnen. Igår när de åkt sa Thorsten också att servicen fortsätter, så jag skulle bara göra vad jag ville. Kröp ned i sängen, somnade till lite, läste och försökte slappa. Idag är jag hemma med Elvira, som fortfarande inte är helt rask... imorrn har jag nytt möte hos ortopeden ang artroskopin, får väl se vad de säger om mitt tillstånd, hostar en del och är fortfarande snuvig.
Fiji, säger som Juni, hoppas du får ta det lite lugnt idag!
Grattis Tilda, hoppas du får en fin födelsedag - och att bebis får sin egen!
Ela, tackar som frågar. Är fortfarande inte bra, och blir sååå trött på denna hosta! Husmorstips??? Och även om jag inte har feber nu så känns det lite som att jag skulle ha det. Vaknade inatt av att jag svettat ner mig helt, sover i bara trosor och med öppet fönster så VARMT var det ju inte så. Fick lov att byta trosor, vända täcket och lägga en handduk under mig... Blä. Kanske ringa läkaren imorrn om det inte blir bättre, men jag tror inte hon kommer att kunna göra så mycket.
Cissi, vilken härlig kommentar!!
Evascha, höger knä, inre minisken....... var där i morse igen, skulle egentligen lagt mig på bordet på torsdag, men eftersom jag inte är frisk så.... får jag vänta en vecka till. Men det är nog lika väl det. Vill ju inte hosta till under narkos så de skär fel
Tack Fiji, det receptet har jag visst fått men glömt! Ska pallra mig iväg till grönsakshandlarn!
OK, total egoinlägg: Är hemma och vilar upp mig efter artroskopin - minisken är HEL! Inte en repa! De har tagit bort en "Schleimhautfalte" som var stor och en massa vätska........ ska googla lite nu tror jag...