30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Grattis till Afro!
Och Knase, underbart med snabb hjälp! Hoppas socbesöket idag känns bra också.
Grattis till Afro!
Och Knase, underbart med snabb hjälp! Hoppas socbesöket idag känns bra också.
Vilken fart det var här inne då!
Tilda, tycker det är så härligt att hon redan har ett namn,Minna. Och jag menar inte att det är fel att inte ta reda på kön eller bestämma namn, jag gillar det bara Elvira hade vi namn på på väg hem från UL där vi fick veta könet, Alfred var det svårare med.. .
Ha ha roliga män med roliga utsagor (eller ja, kanske inte så kul med frissan då egentligen ;) Min man väckte mig, satte sig upp i sängen och började rita upp och förklara matematiska grejer på väggen en gång... det var när han pluggade. Kl var 4 eller så, och så la han sig och sov igen. Och där satt jag kvar..
Zenobia, så är det - våra erfarenheter bestämmer hur vi ser på graviditeter och födande - full förståelse där. Jag har haft tur som har odelat positiva minnen från dessa händelser....
Förvärkar... med Alfred hade jag inga, med Elvira var de grymma! Kändes orättvist tycker jag, man kände ju liksom att man gjort sitt när bebis och moderkaka redan kommit ut! Satt i någon vecka tror jag, inte lika starkt hela tiden förståss, men ändock.
Är hemma allena med kidsen denna vecka, T åkte till England i morse. Saknar honom faktiskt redan min älskade man Brukar annars tycka det är rätt skönt att ha några dagar ensam, men nä, inte denna gång
Ela. ååååååh..... mysig kommentar om lillen
Juni, vad är det för slarvmänniskor?? Gaahh!
Lena, KRAM till dig - det är ett pussel i början, när man just är trött och allt ställs på sin spets. Man kan ju inte dela sig i två..... hoppas du kan få egentid med I , jätteviktigt, men ha inga stora krav på vad som ska göras. Bara vara.
Nähä, det var det. Snart ska jag hämta goungarna från dagis, de längtar efter pappa precis som jag (kommer hem sent i kväll). Ska innan jag pyser kolla om jag fått ihop några godkända självporträtt till hemsidan *harkel harkel* Det GÅR inte när T ska ta bilder på mig
Pyttis, tack Får komma ned - upp kanske - nästa gång ni vinner GRATTIS!
Nu sitter ungarna och kollar på Nemo och äter salta pinnar - själv borde jag ta itu med Högen av Högar av papper som har samlats där på något sätt... hur sjutton går det till?? Varför kan man inte lära sig att sortera papper i pärmar på en gång? För att det är så himla kul att använda en timme till det en fredag? Jaja... .igår satt jag och skrev om mina fakturor eftersom jag jag hade satt 16% moms istället för 19 som det ska vara - måste ju ordnas innan alla papper ska till revisorn.... tjoho!
Hormonspiral: Är inne på min tredje, första gången blödde jag inget alls på 5 år, andra och pågående blöder jag lite, men inte som utan.
Och fin dikt Lena!
Tilda, Minna låter lite som min Elvira, hon rörde sig non-stop, särskilt i slutet. Tom under förlossningen var hon igång så mycket att de hade svårt att sätta CTG:n
Juni, låter rörigt! Men skönt att hon ringde tillbaka och det blev utrett. Hur är det med N förresten?
Sara, säger som Pyttis, man kan ta ut den... Det gjorde jag när vi ville ha Elvira