Hehe, Skikkelig trebarnsmamma i natt. Hugo vaknade ledsen. Ville ha in kuddar och täcke, snuttisar och ipad till vår säng. Bara att gå upp och hjälpa. Agnes som låg i vår säng vaknade och hjälpte mig trösta sin bror samtidigt som Lukas också vaknade upp och ville amma. Hugo började spela ipad. Agnes tog bort den och jag förklarade att man inte spelar ipad kl tre på natten. Efter en stund låg alla barnen med mig i dubbelsängen och sussade/ammade. Plötsligt ville Hugo till sin säng. Tillbaks med alla saker samtidigt som Lukas ammade. Efter en stund åter i sängen och ammade. Hugo ropade då; mamma, jag måste kissa. Han lyckades sätta sig själv men fick inte på blöjan igen. Mer gråt, fick lämna Lukas och avbryta amning, ledsen Lukas, ledsen Hugo. På med nattblöjan, sa natta till Hugo som försvann till sängen och började spela iPad. Somnade efter mycket styr med nöjd Lukas vid bröstet och hörde "A B C D.." Sjungas på Hugos padda. Skönt för pappa Anders som var borta i natt. Han hade förövrigt inte fått plats i sängen när vi var som flest..