30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Assar: Det är en pladtrörtång
Assar: Det är en pladtrörtång
Plast skulle det ju vara.
Här är livet kass. Maken på konferens, min mage kass av antibiotikan och N helt över sig given av - ja, vad? Skriker och gråter sedan kl 22... Sover nån kvart emellanåt när han fick Alvedon sov han säker en halvtimme, men det är ju bara 2,5 timme sen. Har 36.3????
38.3 nu så det var nog det som var på gång
Jag tänkte ju rida idag när N sover, men jag kanske får omvärdera det
Lena: Ja, när maken kommer hem får man lägga sig ner och skrika - i smyg
Jag red iaf, N var välartad och sov hela tiden. Så himla skönt att komma ut och göra nåt kul Nu ska vi gå och softa i sängen en stund för han vill ändå inte leka. Han bara gnäller när leksakerna "inte sköter sig".
Trist Barba
N bara gråter och gnäller. Ska se om matvraket vill ha lunch, helst skulle han vilja att jag bar omkring honom. Men han är för tung har inte gett febernedsättande idag för jag tänkte att virusarna ska dö, men nu är det nog dags
N åt och grät, sen fick han alvedonsupp så nu hulkar han bara . Ringde vc så de ringer upp om 10 min, får väl åka dit och hälsa på
studsboll
trist med massa resor
Vi väntar på vc just nu, här gråter han inte, så det kanske är här man ska hänga N och jag sov på soffan en stund innan, maken kom hem tidigt och tog en skogspromenad med H och hundarna.
Körtelbuk? Är det typ köttfärs ser fast i buken?