Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Johanna: Jag hade N på magen när jag låg i Hs säng och läste saga. Gärna i sjalen i början. Men det ÄR meckigt! Nu lägger jag N först så får H titta på film undertiden. Såklart det var därför arbetsgivaren köpte en padda

• Piggley Wink

Pysslig: Härligt med sparkcykel! h ääääälskar sin!

Persefone: Det var min lille N som blev helt speedad av Rollo när han varit för lugn Hoppas din också sätter fart!

Ela: Härligt med sömn och "läskigt spännande" med vardag som barnens kusin sa när han var mindre Jag känner också att det på ett sätt ska bli skönt att hitta en vardag igen, det är inte bara ledigt att vara hemma med barn

• Piggley Wink

Lycklig: Du vet väl att man får ta Losec när man är gravid? Jag har fått OK från flera olika läkare och nuförtiden står det tom på dem att det är OK. Kramar till dig! Hoppashoppashoppas du slipper oroa dig mer väldigt snart och får snuffa liten bebis istället!

Pyttis: Ficklampa har jag aldrig hört om men Rollo gick iaf N igång på, IKEA har ju Rollo (när man ändå är igång och boar ).

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Glömde uttrycka min förfäran över Lenas fyverkeriupplevelse

Somna: Kommenterade i samlingstråden

• Piggley Wink

Hormonstinn: Vi berättade för H i början av juni när sommarlovet började. Det syntes inte innan dess och vi hade bara berättat för nära familj och vänner. Vi tyckte hon kunde vänta tills det blev lite mer verkligt (att magen syns tex) och nio månader är ju hysteriskt långt för ett litet barn...

• Piggley Wink
    Pysslig skrev 2011-08-29 22:37:16 följande:
    Likör 43! Minns hotshots på Likör 43!!! Drömmer
    Vi gjorde "nyp", med Likör 43, nyponsoppa och grädde Cool

Sara: Det är en likör med 43 kryddor i, supermumsig i mjölk med kanel på toppen. Märks det att jag inte gillar öl utan mer sötsliskiga grejor

Skönt Persefone att allt är bra! 
    H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8