30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Mäh vad jag svamlar. NUPP är ju nackspalten (Downs), KUB blodprovet. Hur som helst , ska jag göra det eller inte? Maken säger att vi gör om jag vill.
Mäh vad jag svamlar. NUPP är ju nackspalten (Downs), KUB blodprovet. Hur som helst , ska jag göra det eller inte? Maken säger att vi gör om jag vill.
Fel uttryckt, jag menar krävs för att få svar på trisomierna Usch, vill helst bara blunda för risker.
Johanna, tack! Det är ju det enda jag är oroad för, att barnet är livsdugligt. Andra "fel" är något vi accepterar såklart men att gå igenom en hel graviditet för att sedan... näe huh
ojojoj, KUB verkar vara en hel vetenskap, tack för input. Maken säger mer nej än ja, lutar väl åt att han får bestämma då.
Den här lilla skruttan verkar inte alls sjuk idag. Väckte mig 6 och gympar och dansar. Hon får nog gå imorgon. Synd bara för det var ett väldigt intressant möte idag på jobbet jag missar
Nähä, blir nog fortsatt vab. Hon är inte pigg men inga uppenbara fel heller. Vill inte äta alls, inte ens sockerkakan vi bakade! Inte ens provsmaka. Jag frågade vad hon vill och det är att stanna hemma med mamma, och hon gillar sitt dagis.
Verkar som att det är trådvab, smittar det tro?
Näe här grinas det bara, och matvägras. Skulle ta ner hennes händer från ansiktet och då blev det storgråt, kunde tro jag slagit henne hårt! Varför är hon inte hungrig? Inte ont i magen säger hon själv. Men, hon har bara bajsat en hård boll hittills. Det tog en bra stund.
Hon kom springandes med pottan i högsta hugg och skakade den-kolla mamma en studsboll