30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Med ett tredje och förhoppningsvis sista syskonplus stegar jag försiktigt in här igen. Nu jäklar ska jag bli kvar!
BIM-1 idag och plus, BF 2012-06-01... typ
Med ett tredje och förhoppningsvis sista syskonplus stegar jag försiktigt in här igen. Nu jäklar ska jag bli kvar!
BIM-1 idag och plus, BF 2012-06-01... typ
Ja tack hormonstinn, låter trevligt. Att stanna alltså
Tack alla
Här blev det en ny KAXS overall samt en okänt märke beg. från Tradera som såg fin ut, att ha som extra. J har även 2 par Kavatkängor och ett par Vincent allväders. Ett underställ i fleece och ett i polyester. 2 par ullstrumpor. Fleecekragar och i polyester, vantar ett otal. Raggisar.
Oj, har jag redan bunkrat allt? haha där ser man.
Tack alla
Nu är jag här igen, men inget mer jojo tack.
Som jag "skämtsamt" sa till maken, det du fick i infertilitet fick jag i fertilitet. Räknat till 6DI 1IVF och 1FET, och detta är mitt 4 plus. Allt efter 35 :-O (hoppas jag inte trampar nån på tårna nu,då ber jag om ursäkt i förväg?). Rättvisa finns inte i världen, absolut inte i barnalstringsvärlden
VAB, igen! Hämtade idag då hade hon inte ätit lunch, eller mellis. Grät mest. Väl hemma tog jag tempen, 37,8. Alldeles svettig om håret. Varför ringer de inte när hon är sån? Hon ville nästan sova direkt men fick titta på TV istället.
Zenobia, jag tar stafettpinnen med glädje!
Tack Lena
Lady W, ja jag kommer nog att oroa mig länge. Skönt att det såg bra ut för er! Jag har ju turen att få tidigt VUL men det är ändå flera veckor kvar. Kurvan kan jag inte släppa, kommer nog att tempa ett tag till.
Däremot har jag svårt att avgöra om jag ska göra FVP? Jag är rädd för trisomi 13, 18 och allt sånt, tänk om man genomgår en hel graviditet och så upptäcker man något så hemskt? Jag hinner inte "börja om". Usch jag vet inte. Man får ju tänka på MF-risken också.
Äsch, tittut är Sthlm, vad den i Örebro heter vet jag inte.