30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tack. ska gå och lägga mig lite och tycka synd om mig själv
Tack. ska gå och lägga mig lite och tycka synd om mig själv
Försökte vila men det gick inget vidare, fick skitont. Men det känns som att det klingar av försiktigt, blöder ut vad_det_nu_är nu. Det taskiga i planeringen är att vi inte ens hade Alvedon hemma så nu har jag skickat karln till Apoteket, dottern fick följa med OM jag får skitont under tiden. Kräktes lite nyss. Sitter med värmedynan jag köpte till värkarna med J, det hjälper lite.
Ela, nä då vet du hur det känns. Så surt, känner mig rätt lurad.
Han trodde inte helt på X heller då han inte såg något, och han kollade länge. Men vad kan det då vara? 5 test CB kan inte ha fel.
Hanya, nä han gjorde inte det, det var det som var så märkligt. Enbart en tjock slemhinna. Om nu det inte tog sig mer än att det hann bli plus, borde det inte stötts ut tidigare liksom. Kan jag tycka. Får se vad HcG-blodprovet ger, ska bli spännande. Nu blöder det sparsamt bara och allt onda är borta. Låter inte alls som ett X längre. Bara ett jäkligt försenat MF.
Tack Lycklig.
Fio, han nämnde att X var vanligare vid IVF, men varför vet jag inte. Kanske beror på att kvinnan gör IVF oftare vid fel på livmoder, äggledare elelr nåt? Om det kan vandra vet jag inte (måste googla). Jag är ju "felfri". Läste nånstans att hade man haft ett X var det mycket större risk för ett till, inte vad man vill höra. Men, nu tror jag inte det är det i mitt fall, känns som ingenting nu.
Assr, ja plötsligt så händer det! Kompisen skulle bara jobba klart, och hann vara hemma en dag tror jag sen dags för BB. Tji fick hon. V i l a är ledordet!
Hemma, lättad. Det var en ofostrig gav. Bara att vänta in en mens, sen på´t igen. Kanske före sommarstängningen, hoppas
Nästa gång jag kommer till tråden stannar jag, så det så!!!
Milla, åh tro mig, jag skyndar så fort jag bara kan
kram till er som väntar på övertid, jag minns ju hur det var med BF 27/2 och det blev 13/3 Tänkte att hon kommer aldrig att komma ut, hon tänker ligga därinne och kicka sönder mina revben för evigt!
Grattis till lille Isac Hoppas du mår bättre snart