30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Vi 5 - Han verkar så oerhört fin, din E! Vilken omtänksam och klok liten kille ni har.
Vi 5 - Han verkar så oerhört fin, din E! Vilken omtänksam och klok liten kille ni har.
Resande - Lycka till idag!!
Resande - Nej, vad ledsen jag blir för din skull! Förstår att det känns förfärligt hopplöst just nu. Stackars dig, att det ska vara så svårt att få hjälp!
Elsis grattis till 4-åringen! Hoppas natten gick bra.
Jag har sovit några få minuter sen igår. Så fort jag blundar kommer tårarna. Är helt slut både mentalt och fysiskt just nu och vet inte hur jag ska våga eller kunna föda, även om jag på något sätt skulle komma så långt.
Har inte läst men ville bara berätta att jag ammar liten kille. Han föddes 15.27 efter rekordsnabb förlossning. Var öppen 4 cm men med ett par cm tapp kvar vid 14.30 snåret. Så det gick undan när jag väl gick ordentliga värkar.
Resande - Skönt att vara på väg hem! Var det något särskilt som gjorde att ni fick stanna kvar så länge efter förlossningen, var det för att det var igångsättning?
Så rart med storebröderna!
Resande - Då förstår jag, det var ju klokt resonerat att försöka få lite vila innan du åkte hem, det kan ju vara svårt att få till med tre barn i huset. Och en kommande flytt.
Vad sade storkillarna när ni kom hem? Vad mysigt att du fått natta dem igen.
Chiqita - Du har ju fått en del bra synvinklar redan, jag har inte så mycket att komma med men förstår att detta påverkar er alla! Hur är det om hon accepterar/diagnosticeras med sjukdomen, skulle medicinering kunna göra henne mer stabil?
Vi 5 - Hoppas det inte är någon ny uvi!
Vad gäller snabba förlossningar så har jag haft tre. Visst är det intensivt när det går fort, men jag kan inte föreställa mig att jag skulle gilla bättre att ha ont i timme efter timme istället! :-/
Resande - Hmm, hur menar du nu? I min familj har det alltid varit superharmoniskt just runt kl 17, med mamman, de tre barnen och middagen som ska lagas.
Stramalj - Lycka till idag!
Stramalj - Stort grattis!!
Vi 5 - Åh nej, det finns bättre sätt att spendera en fredagkväll på. Vad innebär det om de har rätt i att det är njurbäckeninf? Håller tummarna för att allt blir så lindrigt som möjligt.