30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Elsis - Det gör det nog, här finns det iaf kvar såhär två år och två månader senare.
Elsis - Det gör det nog, här finns det iaf kvar såhär två år och två månader senare.
Vi 5 - Vad skönt att maken börjar delta mera nu! Det kan väl vara så att han inte vågat hoppas och tro och engagera sig förrän nu, när det börjar närma sig?
Känns det bra att slippa åka på bröllopet, eller hade du velat åka?
Kaz och Elsis - grattis till nya syskonbarn! Jag önskar att jag kunde få ha lite små goa bebisar omkring mig nu när jag inte ska ha några fler själv. Men det set mörkt ut på den fronten.
Vi 5 - Krya på dig! Vila, vila.
Stramalj - Det var i Dn jag läste det du skriver om testresultaten. För ett par veckor sedan.
Kasperina - Jag har aldrig haft sovpåse till mina barn, vet nästan inte hur en sådan ser ut. Men när jag läste ditt inlägg tyckte jag mig minnas någon som knutit fast den i spjälorna i sängen för att barnet skulle ligga stilla, kan det stämma tro? Kan det ha varit någon här i 30+? Eller så har jag drömt alltihop.
Kaz - Hur gammal är P nu?
Resande - Hoppas du mår bra och att det inte är någon fara med hjärtat ditt!
Kate - Hoppas det bara var ett tillfälligt återfall, ett sista ryck innan illamåendet är historia!
Min helg kändes också vääldans långt borta idag. Att komma tillbaka från semester och samtidigt gå upp i tid var en hård smäll att ta. När klockan var 13.30 frågade jag mig "är det verkligen meningen att jag ska vara här i 3,5 h till!!? Och därefter fyra dagar till samma vecka!!? Med övertidskväll imorgon!!? Någon med mig skämta aprillo."
Vi5 - Vad skönt att allt var så bra på kollen idag!
Håller med resten av tråden: ta hand om dig! och vila!
Elsis -
Som när jag var på Ica 7 h innan G föddes och trött svarade "för en vecka sedan" på frågan om när det var dags. Då trodde jag att jag skulle behöva vänta lite till, men plötsligt hände det!