• asap

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Zenobia - Skönt att det är bättre med febern nu, det är så jobbigt när de är så dåliga!

Kaz - Vad bra att ni blev kollade ordentligt och fick lugnande besked!

Hemulen - Min E fick också ig på första hörseltestet, och vi var tvungna att åka in till sjukhuset för nytt test lite senare, vilket hon fick godkänt på. Troligtvis fosterfett sade de till oss också. Jag har också förstått att det är vanligt att inte få ok direkt, och misstänker också att det ofta beror på mätutrustningen eller handhavandet.

Upp i - Varm kram! Jobbiga misstankar, hoppas du kan få klarhet i vad som händer, både i mannens tankar och dina egna.

Jätteroligt med så många gravida här nu! Nu börjar det också vara så många som redan har fått eller som väntar tredje barnet att jag funderar på vem som kommer bli först med en fyra?

• asap

Pysslig - Grattis till din E!

Elsis o Pysslig - Tänk att det är två år sedan våra juni-E'n kom till oss! Vad får era i present?

• asap

HAHAHA, jag måste bara berätta att jag fick fundera jättelänge på det där att Lia stod på en kulle och spanade på kometer. Läste det som ko-meter (muu-längdmått, alltså) och fattade ingenting. Vad dum man är ibland!

• asap

Jossan - Stor kram till dig! Det ni går igenom är allt annat än banalt, förstår att det är tungt. Kram igen och hoppas allt blir så bra som möjligt!

Upp i - Stor kram även till dig, och samma förhoppning som för Jossan: hoppas allt blir så bra det går, även om ingen vet just nu vad det betyder.

Snow - Kram!

• asap

Vi5 - Det finns en fin samling som heter "liten o stor, syster o bror", eller något sådant. Vill du inte köpa samlingen kan du kanske bläddra i den och välja det du gillar ur den. Personligen älskar jag rut o knut o lilla tjut.

• asap

Ja just det ja, vadkramperna! Tänk att jag helt glömt bort det, det var ju urjobbigt!
    För övrigt fick jag också mer halsbränna på vänster sida, och det har även hängt kvar till så här ett par år efter tredje förlossningen. Permanentat?

• asap

Uppi - Inte heller jag vet vad jag ska säga, så fruktansvärt sorgligt och orättvist. Kram! Gråter

• asap

Ida har också blåsljud på hjärtat och har en klausul mot hjärtfel i sin försäkring. Vi har lf.

Vi5 - Lindex har slutat helt med gravidkläder, tyvärr. Jag gillade deras. Finns det verkligen bara på hennes i din stad? Finns det inget i IKANOhuset heller? Låter futtigt.

• asap

Åh, ja, Boob hade fantastiska gravidkläder för drygt två år sedan! Saknar fortfarande jeansen, satt som en smäck var hur sköna som helst.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8