Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pregga: Jobbigt när relationen spricker när ni äntligen ska få bli föräldrar tillsammans. Vem vet, kanske han blir förändrad när han blir pappa och inser hur man ska prioritera i livet!?

• Gladhannapanna

Pregga: Självklart gör förvärkar nytta! *nickar bestämt*

Vår lilltjej (snart 17 månader) är kass i magen och illröd i rumpan och snippan. Nästan som brännblåsor på blygdläpparna. Vi smörjer med tjocka lager inotyonol samt luftar, men ont gör det ändå!

• Gladhannapanna

Juni: Idomin? Jag tycker att inotyonol är bättre, blir ett tjockt lager som skyddar.

Pregga: Goda nyheter!
    Cissi: uscha så tråkigt!!! Hoppas att du kan få remissen ändå!

Idag bet Julia Agnes i bröstet så att det nästan gick hål, hade A inte haft tröja hade det gått hål enligt maken...

• Gladhannapanna

Lena: Det finns ju salva mot hemorojjder, kan det funka tro? Xyloproct heter den jag använt.

Min mage kom senare andra gången, hade mycket bukfett och gick inte upp i vikt så jag kunde ha samma byxor till v 20 ngnting!

• Gladhannapanna

Pregga: Förstår att du blev jättearg och besviken, hur kan en dator vara mer viktig än ens barns förlossning??????

Men nu måste ju lilleman förstå att det är dags att göra entre, att luras så där är inte alls snällt faktiskt!

• Gladhannapanna

Håller tummarna!!! Tänk så lätt och snabbt det kommer att gå när det väl är "skarpt läge" dessa värkar har ju gjort massa nytta!!

• Gladhannapanna

Pregga: Att han bara kan med!!! Bra att du håller den konflikten på avstånd just nu, du har bra mycket viktigare saker att lägga energi på!

Men jag blir mest fascinerad över att du inte fått din prins än med tanke på hur envetna värkar du haft!

• Gladhannapanna
    Pregga skrev 2010-08-17 18:35:58 följande:
    Åkte in förut idag å kom nyss hem, jag har börjar öppna mig men det går sakta. Dom gjorde en rejäl hinnsvepning å jag e helt öm i muttan, den känns misshandlad. blöder efter det med, å ska ringa imon för en tid för ställningstagande å sättas igång, så förhoppningsvis senast fre så e prinsen här :)
    Uscha för ont i muttan, men om det sätter fart på förlossningen så är det kanske värt det?
  • Gladhannapanna

Pregga: Klart att det är dags för igångsättning, du är ju igång redan men inte på riktigt. Jag blev igångsatt med mitt andra barn, det gick superbra!!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8