30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Stort grattis Ela!
Stort grattis Ela!
Nu tror jag ätt jag hamnar rätt Är nu i mitten av vecka 10 o här redan fått sett ett litet hjärta picka på. Nästa koll blir det v.12 då vi ska göra KUB, tror jag det heter.
Hej tjejer! Hoppas att ni alla haft en trevlig jul! Det har vi haft Hur mkt jag än försöker så hittar jag inte tiden att vara här eller på fb. Förstår verkligen inte hur ni gör! Varje gång ja går in så är det så mkt att hinna ikapp dessutom, puh!
Jag ska försöka läsa lite från senaste vecka iaf s att jag kan hålla mig lite uppdaterad, Så länge kan jag berätta att jag imorgon går in i v14. Hade UL för en vecka sen och allt såg fint ut.
Känner ni likadant som jag? Jag hinner inte njuta av graviditeten som jag kunde göra förra gången. Det är så mkt och vissa dagar känner jag mig så stressad, speciellt de dagarna då A är mkt krävande, både för att hon är grinig eller väldigt busig. Då kan jag nästa känna att jag är nära att bryta ihop. Magen är redan stor jämfört med förra gången och jag kan många gånger känna mig trött i magen, tex när jag böjer mig mkt upp och ner hela tiden. Hur är det för er?
Tack för alla kommentarer och grattis
Persefone: verkar vara en bra säng. Kan nog tänka mig en sån själv
Barba: grattis till lyckad undersökning! Vad kul
Milla: hahaha vad kul!
Jobbigt för er med makar som inte kan kontrollera sitt drickande. Hade det så i mitt förra förhållande så jag kan tänka mig hur ni känner
Förresten, vad har ni eller ska ha för syskonvagnar? Vi vill gärna ha en där man kan vända sätena i båda riktningarna och att de kan sitta mitt emot varandra, som bogaboo har.
Hmmm nu måste jag undersöka lite dessa vagnar... Eva: kul med resa! Undrar när vi ska kunna komma iväg? Hehe
Hormon: fy vad trist! Hoppas det försvinner hux flux!
Går in lite snabbt och säger Grattis Kotten!!
och....
Gott Nytt År till er alla!
Gott nytt år till er alla!
Jag är i v. 14 och har redan börjat få ont i höfterna, ilningar från höftböjaren ner till låret och bak från svanskotan ner till låret, ischias typ. Förväntade mig inte att det skulle komma så tidigt denna gång Hade så ont för några dagar sen att jag fick halka emellanåt. Kändes ganska töntigt så här tidigt :-P
Barba: det låter inte kul. Jag har haft bra dagar nu som tur det är men tycker ändå att man känner av lite i höfter och rygg. Inte mkt att göra åt....
Assar: vilken tur att det gick så smidigt! Skönt!
Cissi: hahaha ja, vad säger man? :-P
Lady: vet inte om det är foglossning fakltiskt, har dåligt koll på det. Aj vad jobbigt det lät! Jag har också fått svettningar denna gång, dock milda sådana.
Välkommen VI4! Vi håller tummarna!
Moppen: usch då! Hoppas tiden går fort nu för dig!
Perse: det där känner jagigen, jag skulle kunna dricka massvis med vatten, jag dricker och dricker och får itne nog men är tvungen att sluta för det får inte plats :-P
Nu hann jaginte läsa mera.....återkommer
Välkomna alla nya!
Sen 2-3 dagar tillbaka har jag kommit in i den perioden då man mår oförskämt bra. Då kan man inte låta bli att oroa sig. Inne i vecka 15, allt såg bra ut i vecka 13 så man tycker att det borde vara okej meeeen ni vet hur man är.....man kan inte låta bli att oroa sig. Magen har sjunkit lite och det beror säkert på att svullnaden ger sig lite. Pigg och mår bra i allmänhet, ingen hv, och inget tryck i livmodern heller. Gaaahhhh!! Nu måste man ha tålamod och hoppas på lite livstecken i form av buffar under de närmaste veckorna innan Rul.