Inlägg från: Pysslig |Visa alla inlägg
  • Pysslig

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Trevliga nyheter sprider sig fort! Grattis ELA!!! {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing}

• Pysslig

Hej hopp! Nu vågar jag mig in här! Skrattande Vi var på VUL igår och fick se ett underbart litet tickande hjärta! BF är 7e juni men jag satsar på att få ett nationaldagsbarn! Drömmer

• Pysslig
    Marge75 skrev 2010-10-25 21:37:32 följande:
    Hmm, ni skulle inte kunna skriva lite mer i tråden, jag tycker att det är lite segt här!

/tjyvläsarn

Men precis, JAG HINNER INTE MED!!!

Hoppas att bebisarna som borde titta ut nu kommer omedelbums så mammorna slipper gå och slita!
  • Pysslig
    Aigee, grattis till lilla Ingrid! Skrattande Skål Skrattande

Lena, stort lycka till!!! Kyss

Själv tjuvläser jag från jobbet. Sitter med en sallad framför tangentbordet, officiellt ska jag på ett ärende över lunchen och ärendet är inskrivning hos MVC!!! Skrattande 

Första graviditeten mådde jag toppen, mådde illa 5 minuter om dagen och så kräktes jag och allt var bra igen. Nu not so much! Mår illa hela kvällarna och endel på dagarna. Igår kom maken hem senare och jag orkade inte leka med L för jag var helt slut och mådde illa. På med Teletubbies, hon ömsom kikade ömsom lekte allt medan jag låg under filten i soffan. Det är tur att man får bästa presenten i världen i slutänden! Skrattande Skrattande Skrattande 
  • Pysslig
    Lena, hurra hurra hurra för lillebror! Skål Skrattande Skål Vad snabbt ni fick komma hem!

Ela, vad skönt att få vila och sova ordentligt men fasiken vilka tuffa sammandragningar du har.

Juni, hoppas att du kan få avlastning!

Fialialej, grattis till killen! {#emotions_dlg.flower} Skrattande {#emotions_dlg.flower} Verkade vara en bra och snabb förlossning, jag undrar om inte jag också ska beställa en sådan om x antal månader! Skrattande

Aigee, grattis igen! Skål Lite strul men det verkar ju på det hela taget gått bra. Badring noteras!

Ela, så snabbt som det gått för de andra så kanske du ska bosätta dig utanför dörrarna till BB nu för bara du nyser så lär din bebbe poppa ut! Skrattande

Oj finns det en BF lista, måste genast skriva in mig!

Zeeda, hej, vi har nog inte setts förr. Vad skönt att det extrema illamåendet har givit med sig.

Juni, räkor och havskräftor, låter mumsig. Här bidde det köttbullar, men L åt som en häst så någon var ju nöjd!
  • Pysslig

Afro, kul att se dig, var ett tag sedan. Tänk att det bara är 3 månader kvar! Vad fort det gick. Förstår att du har beslutsångest!

Ela, ska du inte sluta jobba snart och bara tänka på dig själv på dagarna!

Ellie, kul att ses här! Host host BF-listan host host du kan korrigera datum senare host host!

Juni, jätte läskigt med din pappa!

Milla, vad kul/bra att kunna låna mamma kläder fram och tillbaka med svägerskan!

Lena, vad skönt att det går bra hemma och att lillkillen är snäll och sover större delen av dagen!

Fialialej, Axel är ett av mina två killnamn men maken vägrar Axel, om det är en kille vi väntar så har jag ju tid att bearbeta honom! Skrattande Jag hade också en manlig barnmorskestudet när jag födde. Han var den enda som tänkte lite på integriteten då det vid ett tillfälle var 6 personer som glodde i mitt underliv då insåg han att han var överflödig och att jag kanske inte tyckte det var helt underbart med så mycket folk där nere så han lämnade rummet. Tack, men dessvärre var det forfarande 5 pers kvar...

Milla, oj vilken smäll han fick. Men skönt att det gick bra.

Här mår jag lite illa och är såååå trött, somnade för natten redan 18:15 igår, vilken tom var före dottern! Skrattande

• Pysslig

Halloj!

Lena har lillkillen fått ett namn!?

Ela, din kost låter som min illamånedeskost. Vi skulle ha köttfärssås (från frysen för urk för att laga det nu) men det var dotter och make som fick köttfärssåsen jag körde spagetti och parmesanost! Men idag var det favomiddagen, Sibylla kiosken, korv och mos! Skrattande

Blev tappad på 5 rör blod idag bla inför kub!

• Pysslig

Hej! Har inte hunnit läsa på länge, har varit däckad på kvällarna men ikväll så mår jag som förut! Jippie, jag ser ljuset i tunneln!!! Skrattande

Oyra, vad kul att de äntligen blev gravida och att de har passerat den värsta riskperioden!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8