30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Trevliga nyheter sprider sig fort! Grattis ELA!!!
Trevliga nyheter sprider sig fort! Grattis ELA!!!
Hej hopp! Nu vågar jag mig in här! Vi var på VUL igår och fick se ett underbart litet tickande hjärta! BF är 7e juni men jag satsar på att få ett nationaldagsbarn!
För övrigt skulle jag inte klara mig utan Pucko!
Afro, kul att se dig, var ett tag sedan. Tänk att det bara är 3 månader kvar! Vad fort det gick. Förstår att du har beslutsångest!
Ela, ska du inte sluta jobba snart och bara tänka på dig själv på dagarna!
Ellie, kul att ses här! Host host BF-listan host host du kan korrigera datum senare host host!
Juni, jätte läskigt med din pappa!
Milla, vad kul/bra att kunna låna mamma kläder fram och tillbaka med svägerskan!
Lena, vad skönt att det går bra hemma och att lillkillen är snäll och sover större delen av dagen!
Fialialej, Axel är ett av mina två killnamn men maken vägrar Axel, om det är en kille vi väntar så har jag ju tid att bearbeta honom! Jag hade också en manlig barnmorskestudet när jag födde. Han var den enda som tänkte lite på integriteten då det vid ett tillfälle var 6 personer som glodde i mitt underliv då insåg han att han var överflödig och att jag kanske inte tyckte det var helt underbart med så mycket folk där nere så han lämnade rummet. Tack, men dessvärre var det forfarande 5 pers kvar...
Milla, oj vilken smäll han fick. Men skönt att det gick bra.
Här mår jag lite illa och är såååå trött, somnade för natten redan 18:15 igår, vilken tom var före dottern!
Ela, fy vilken jobbig upplevelse! Bra att du vilar ordentligt nu!
Halloj!
Lena har lillkillen fått ett namn!?
Ela, din kost låter som min illamånedeskost. Vi skulle ha köttfärssås (från frysen för urk för att laga det nu) men det var dotter och make som fick köttfärssåsen jag körde spagetti och parmesanost! Men idag var det favomiddagen, Sibylla kiosken, korv och mos!
Blev tappad på 5 rör blod idag bla inför kub!
Hej! Har inte hunnit läsa på länge, har varit däckad på kvällarna men ikväll så mår jag som förut! Jippie, jag ser ljuset i tunneln!!!
Oyra, vad kul att de äntligen blev gravida och att de har passerat den värsta riskperioden!!