Inlägg från: Pysslig |Visa alla inlägg
  • Pysslig

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Hemulen! Jag har fått veta från säker källa att det tydligen var väldigt uppenbart att jag inte hängt med i tråden och bara skumläste här om dagen! Jag är ledsen att jag bara gratulerade dig till dottern!!!! Cool Läste väldigt fort för jag missade helt att det var tvillingar! Skäms
    GRATTIS till barnen! Killen och tjejen!!!!!! Kramar! Kyss
  • Pysslig
    Jossan, Grattis till lilla syster!!!! Hoppas att ni har det bra och att du får sova lite om än i omgångar. Kyss
  • Pysslig

Lider med alla era gravidkrämpor. Inte kul i värmen när kroppen är tung.

Jösses Stramalj, som att det inte var nog med den andra medicineringen du hade!

• Pysslig

Jossan, skönt att hon fick komma ut tidigare om hon låg så trångt. Skönt att hon får "sträcka ut sig" nu! Elsis, håller med ovan talare att maken borde tala med sin mamma. Spelar ingen roll om han tycker det är bagateller för om det är jobbigt för dig så är det! Jobbigt att hon avbryter dig när du rättat A, då blir det ännu jobbigare för A som får två vuxna på sig, så attsäga.

• Pysslig

Elsis, grattis till sonen!! Har missat att han har kommit. Underbart med sykonkärlek!!!

• Pysslig

Vi 5 , måste genast kolla Bollibompa på nätet! Vilken Bolibompa hit rate trådare har, först GHP och nu du!

• Pysslig

Aha, Galia!! Så du är gravid, det är tydligen här man måste läsa för att få höra de goda nyheterna. Kikade lite på din mage sist vi sågs men den avslöjade inget dessvärre. Men jag hade känslan....

Grattis Jemema!! Vad roligt med syskon, äntligen! *kramar*

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8