Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

3småttingar skrev 2011-01-02 21:01:39 följande:
    Behöver man skriva i auktionen om man bara vill skicka med vanlig post? Och inte DHL eller schenker?
    Om du bara erbjuder posten ( i fraktalternativ i auktionen) så har du rätt att säga nej om de frågar dig ang. schenker el dhl.

jag skickar bara med posten, erbjuder dhl om köparen vil de men skiver då att de ta längre tid då jag isåfall hämta kartonger, packa osv.
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2011-01-02 21:11:04 följande:
    *hmmm* NS verkar inte gå så bra just nu eller? Har vart för mkt reor på dem i olika webshoppar?
    fick 115 för välanvända WCT byxor (noppiga på rumpan)
    men bara 105 för en grå ziptröja i 92 som va nyskick.

underligt.
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2011-01-02 21:15:44 följande:
    mkt bra pris för byxorna iaf
    haha ja..
    de stod ju tydligt i auktionen : blekta muddar och noppig på rumpa och låren.

dock  känns de bara och syns vid syning märktes inte då sonen hade på sig de.

men va lite mycket :-P hade iofs satt 100kr köpnu, så fick mer :-P
  • Viktorsmamma

fått iväg alla paket utom 3. dessutom fått utgångsbud på 3 av 5 som är kvar ute..

hoppas de andra 2 går iväg med iallafall för utgångsbude.

tror ni de går att sälja "van veeteren"  3 filmer i en box,  /borkmanns punkt, Münsters fall, carambole/ den är helt ny inplastad än.

• Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2011-01-03 13:57:51 följande:
    .

tror ni de går att sälja "van veeteren"  3 filmer i en box,  /borkmanns punkt, Münsters fall, carambole/ den är helt ny inplastad än.

puffar min fråga.

är de filmerna populära??
    jag gillar inte svenska filmer och fick denna, så känns inte äns värt att öppna den. man lär få "mer" genom  att ha plasten kvar.

• Viktorsmamma

min jacka (pop-86a dubbeljacka) har forf. inte fått bud, el så

har 300kr utrop och 350kr köpnu är de för mycket?
    sjäva jackan är i nyskick, använd kanske 20 ggr under 2mån period max. däremot fleecen har ett pyttehål (1x1mm) men syns eller märks inte eller förstör funktionen då den sätts i själv dubbeljackan.

• Viktorsmamma
    JohannaOMikael skrev 2011-01-04 15:23:36 följande:
    Skulle sänka till 150kr i utropspris :) Fler som lockas så.

Vi har en outlet här i närheten som vi kan köpa nya Pop skalkläder för 350:- styck!
    jo men den går ju ut ikväll känns lite riskabelt att sänka så mycket, tänk om de bara är en som har den i minnes? :-S
  • Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 11:21:11 följande:
    vaför skulle det inte göra det? är det nån speciell dag idag?
    FK va stängd pga. trettondags "helgen" så tänkte då kommer de säkert ingen post.
    men isåfall ska ja slänga ut ett paket i lådan så lantbrevbäraren får ta med sig de.
Svar på tråden Traderatråden nr 16