Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-04 22:37:46 följande:
    En ot fråga. Hur fan får man erbjudandekoderna att fungera på Ellos???!!!!Har aktiverat koden femtielva gånger och koden stämmer. 30% på en order, har bara beställt kläder av de märkena det gäller.
    inköpet måste vara över 200kr efter rabatt, samt gäller ej på rea
  • charmmiss
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-04 22:52:41 följande:
    Precis det jag har lagt i. En order på typ 800 och inget på rea
    vad skumt. inget elektronik eller leksaker, brukar ej gälla på det.

218402 ger annars  50% o 2 rörstrand muggar
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-05-07 19:52:11 följande:
    Oj 40 plagg- jag som ska stå på loppis med minst 12 banankartonger med kläder och barngrejer nästa helg
    wow inte illa, skänkte bort 4 flyttkartonger med damkläder häromdan. har insett att jag inte kommer att komma in i mina gamla kläder i st 34. Har visserligen gått ner en del nu, har ca 4 kg kvar till målvikten. men skulle jag få på mig 34  igen så vill jag inte ha mina gamla kläder på mig
    Tyvärr så säljer ju inte små damkläder på tradera, verkar vara st 40 o uppåt som går bra.
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-05-07 20:25:01 följande:
    Ja jag har väl sakta men säkert insett detsamma så nu åker de små damkläderna.. Jag har också gått ner i vikt,hittills 10kg, men har ungefär 6 kilo kvar innan jag ska köpa mig en ny bikini Hellre 20 kr på en loppis och ingen Traderaprovision-många bäckar små
    det var duktigt, är oxå inställd på en snygg bikini när jag har nått målvikten

har en babyboom sulky från ullared, undrar om jag ska lägga upp den på blocket eller tradera, vad kan man ta för den tycker ni?
  • charmmiss

har ett par överdragsbyxor från pop i st 86 samt en cerise skaljacka i st 110 från pop är det någon ídé att lägga ut dem nu eller ska man vänta till hösten?

Svar på tråden Traderatråden nr 16