Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    charmmiss skrev 2010-04-12 22:35:52 följande:
    tänkte lägga upp rockefella jeansjacka, men under vilken kategori, tycker ni unisex eller pojk. köpte varsin till mina små tjejer men tyckte de var lite killiga i modellen. Men det kanske är bara min smak som är så eller vad säger ni?bra-barnklader.se/rockefella-jeansjacka-elvin...
    puffar för min fråga
  • charmmiss
    Pumanprinsen skrev 2010-04-13 11:10:44 följande:
    Unisex hade jag lagt det under...
    ok, tack för svar
  • charmmiss
    ominte skrev 2010-04-14 21:16:44 följande:
    *letar efter dina fyndauktioner så jag kanske hinner ninja dem jag med *
    haha, jag satt oxå o letade efter vad det var hon kunde tänkas ninja
  • charmmiss

hur många vår/sommar jackor har ni till era barn, funderar på om jag verkligen behöver 4 till varje barn (förutom vanliga fleecejackor) har ju platsbrist i garderoberna.

• charmmiss
    ominte skrev 2010-04-14 21:28:24 följande:
    Ehmm *harkel*. Vi har väl en 4-5 st minst. Sen finns ju nån väst eller så också... Men man blir ju sugen på att handla fler när man hittar billiga fynd på tradden.
    problemet är att jag tror inte ens att alla kommer att användas, utan bara hänga i garderoben o ta plats.
    Ja västar har dem oxå, helt nya med prislappar dessutom, lär aldrig användas
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-04-14 21:38:55 följande:
    Haha jag ninjade en popklänning Köpte en för några veckor sen och gillade den skarpt men när den kom på dottern så är hon för tjock/klänningen för liten så nu köpte jag en i större storlek 5 minuter senare tog jag dettawww.tradera.com/Kik-kid-knickersbyxa-stl-74-o...
    det setet såg jag men alldeles för litet för min minstin.

vad var det för popklänning du köpte?
Svar på tråden Traderatråden nr 16