Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    Jontesfru skrev 2010-05-29 22:14:06 följande:
    hahaha jag var inne o tittade på dina Levis innan idag o förbannade att de inte var större... sonen ville ha såna också, men han fick nöja sig med de vita... nu har han ju 43:or så det går ju inte
    ja de är skitsnygga, sänkte nyss priset, köpte dem till mannen men han gillar inte skor med snören
  • charmmiss

någon som har tips på hur man ska få bort tuggummi under skosulan på dotterns crocs.  stoppade in dem i frysen men det funkade inte kanske någon som har bättre förslag

• charmmiss
    h80 skrev 2010-05-29 22:29:56 följande:
    går det inte bort med varmt vatten bara?
    nej, det kletas bara in ännu mer. försökte ta med kniv men det skär ju bara in o plasten. Det är ett stort o kletigt tuggummi, täcker typ halva sulan, luktar hubba bubba
  • charmmiss
    Hannah74 skrev 2010-05-30 09:53:56 följande:
    Ja, så irriterande, när jag först tog upp traderas sida så var erbjudandet där, men så klickade jag in mig och då försvann det och nu kommer det inte tillbaka. Finns inte under aktuella kampanjer heller- där det brukar ligga?
    http://kampanj.tradera.com/promo/gratisannons/
  • charmmiss
    summertime123 skrev 2010-05-30 12:37:23 följande:
    Jag tror att ecco kan gå rätt bra faktiskt, vad är det för strlk? har dock märkt att man inte ska lägga ut vuxenskor för 1 kr i utrop enl egna erfarenheter. Det har slutat i katastrof de gånger jag testat Om det inte varit converse...
    håller med, sålde flera par jättefina skor, de flesta nya för utgångspriset en krona.
    mina fötter har oxå vuxit under graviditerna, från 35/36 till 37 undrar om de går tillbaka igen
  • charmmiss
    ominte skrev 2010-05-30 13:26:05 följande:
    Mjae, stämmer inte Alla mina vuxenskor har gått bra och helt klart har jag varit nöjd! Har ute ett par moheda som kanske inte går TOPPEN men är klart nöjd och har avslut imorgon kväll så det kan ju bli bättre..Sandaler är absolut rätt tid att lägga ut nu när det bröjar bli varmt. Snart har annars alla köpt klart sommarskorna
    beror nog på vilken storlek man säljer, mindre storlekar tycker jag går dåligt, fast det är ju iofs likadant med kläder, xs är i stort sett omöjligt att sälja om det inte är något speciellt.
  • charmmiss
    Tettan skrev 2010-06-01 22:22:47 följande:
    Ja, man kan ju fundera - jag sålde ett par överdragsbyxor i mitten av mars - köparen klagade på att hon inte tyckte de var i oanvänt skick som jag skrivit i auktionen... Jag mailade flera gånger och bad om bilder, så skulle jag betala tillbaka lite om hon hade rätt...

Jag hörde inget - min IKVÄLL över 2 månader senare började hon tjafsa igen... Nu när säsongen för överdragsbyxor är över.... Precis som om jag skulle tro på henne nu, när hon inte ville maila bilder då när det var aktuellt...

suck!
    haha, det kanske var samma köpare som min, sålde en pop ws för över två månader sen, och förra veckan får jag ett mail om att hon inte var nöjd med köpet, att den var namnad vilket det stod att den inte var i auktionen.
    O det är bara ren skitsnack den var inte namnad, och varför hör man av sig två månader senare i så fall, ungen hade väl växt ur den nu antar jag så hon ville göra ett återköp.

Kan säga att jag deletade bara mailet och har inte hört något mer från den köparen.

rekommenderar dig att göra samma sak.
Svar på tråden Traderatråden nr 16