Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-05-10 11:15:57 följande:
    Ja sååå fin! Jag har inte köpstopp och hade norpat den direkt om vi inte redan hade en likadan
    det är för mycket kläder i huset, ligger kläder överallt högt och lågt, svårt att köpa mer då det inte finns plats helt enkelt. har ju bara en lite trea.
    Ska köpa ett hus med stooooor klädkammare då kan maken sluta klaga på platsbristen
  • charmmiss
    Mamma till Simon skrev 2010-05-10 12:13:27 följande:
    japp jättefin...tur du hade köpstopp så nu fick jag den billigt  Har den redan i en storlek mindre som nog får åka ut på T snart
    åh grattis till bra köp!
  • charmmiss

idag fick jag det lite rensat i förrådet, satte upp lite annonser på blocket, sålde två tripp trapp stolar samt en flickcykel. Nu är det bara två barnvagnar eventuellt tre (har inte bestämt mig om syskonvagnen ska säljas eller inte) som ska bort. Känns så skönt när man får lite space.

undrar om jag ska lägga upp vagnarna på tradera oxå eller om jag ska avvakta lite.

• charmmiss
    Scruffy skrev 2010-05-17 13:33:08 följande:
    Jag har vunnit tre auktioner (böcker) av samma säljare.Tog slut vid lunch idag.Hon har ny vägt det och försändelsen väger enligt henne 1002 gr.Hon sa att jag kan välja och betala porto till 1000 gr eller 2000 gr.Hur hade ni gjort? Hur mycket blir den extra avgiften om dem skulle kontrollväga?
    jag hade chansat, åker det fast såkan man ju bara skylla på att vågar kan ju diffa på några gram. men på 2 gram tror jag knappast att de bryr sig.
    be henne riva ut en sida ur en bok
Svar på tråden Traderatråden nr 16