Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-06-21 20:36:43 följande:
    Hur går det för de auktionerna ni la ut igår?

Jag la nog lite för höga utrop. Har haft 2 köp nu sen igår. Men de gör ju inte så mycket då osålt är gratis. Får lägga ut till hösten istället isf.
    det går väldigt trögt, 1 köp nu och 4 bud.
    men så la jag upp de flesta på 2veckor.
    la upp lite dyra smycken samt festklänningar, får se hur det går. Ena klänningen har jag en eventuell köpare som ska komma o prova på ons.
  • charmmiss
    Greksmurfen skrev 2010-06-21 22:40:30 följande:
    va det inte du som inte diggade växalåda så mkt ;).....
    fin pressbild.....bra å ha barnasinnet kvar hahaa =)

måste bara berättavad syrran råkade göra...hon skulle bara föra över mellan sina egna konton då hon skulle spara undan å fråga mej inte hur hon gjorde men hon rpkade föra över  10 000 till en traderare som hon köpt en kudde av en gång =P.... fatta vilkenpanik hon fick... å tur hon hade sparat ett mail från henne ...å hon hjälpte henne så hon fick tillbax dem...röta kan man verkligen säga..
    mamma till Maximilian född 081028
    det hände mig en gång, skulle föra över 120 kr till en säljare och på något konstigt vis blev det 6500kr, och hon var dessutom ny på tradera, men som tur var löste det sig iaf.
    Efter den missen har jag max 1000kr på det kontot som jag gör tradera affärer med
  • charmmiss
    MejaKiZnic skrev 2010-06-21 22:39:48 följande:
    Tack, tog min första runda innan. Riktigt skoj men nervöst Solig
    ♥мєℓιηa
    du vet väl om att det är först nu efter att du fått körkortet som du lär dig att köra, så kör försiktigt

jag är sugen på en snygg klänning till mig själv, har gått ner en del i vikt o behöver förnya garedroben lite. Så tipsa gärna något snyggt i st 36.
  • charmmiss
    x karin76 skrev 2010-06-24 21:49:27 följande:
    Men sjuuuuuuuukt! Kanske den är från nåt sånt designersamarbete? Matthew Williamsson... eller vilka de nu har haft... Fast som någon sa, då borde det väl stå utskrivet?
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
    eller budtrissning, om man tittar på högsta budgivaren så har hon handlat massor från säljaren, allt ifrån mobiltelefon till barnkläder.
  • charmmiss
    ominte skrev 2010-06-30 21:35:10 följande:

Vad tycker ni förresten om nya tradera-versionen? jag tycker annonssidorna ser snygga ut

precis vad jag tänkte på, vet inte om jag gillar det, är ju exakt som ebay.
    Men tror faktiskt jag gillar det, slipper scrolla ner till bilderna iaf
  • charmmiss
    Krabbolina skrev 2010-07-29 12:59:23 följande:
    det tror jag inte, för jag köpte en för någon dag sen via tradera, en pop och där var en del som budade på den plus att det ligger ute fler såna jackor.

Skaljacka kan man väl ha året om?
    ok, tack för svar
Svar på tråden Traderatråden nr 16