Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2011-01-05 11:18:15 följande:
    kommer de post idag?? :-S
    vaför skulle det inte göra det? är det nån speciell dag idag?
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2011-01-05 11:23:28 följande:
    FK va stängd pga. trettondags "helgen" så tänkte då kommer de säkert ingen post.
    men isåfall ska ja slänga ut ett paket i lådan så lantbrevbäraren får ta med sig de.
    aha, men posten borde väl ändå komma idag, eller?
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 11:26:39 följande:
    aha, men posten borde väl ändå komma idag, eller?
    det gjorde den
  • Mamma till Simon
    Sophie81 skrev 2011-01-05 16:00:44 följande:
    oj, du hade jättefina saker. hade lätt kunna köpa kanske 80% av dina auktioner. Men allt är nog precis liite för litet. Min dotter har strl 80-86.
    min med Glad hon kan faktiskt ha flera av klänningarna men hon har alldelest för många
  • Mamma till Simon
    Bellbox skrev 2011-01-05 19:56:35 följande:
    Det står fortfarande att jag ska betala provision för dessa jag lagt upp med erbjudandet; kommer det regleras sen innan fakturan kommer, eller hur brukar det vara (ni som varit med ett tag) ?
    (kommer inte ihåg exakt vad som stod)
    ska försvinna när de skickar ut räkningen men det gäller att kolla för ibland missar de att ta bort ändå
  • Mamma till Simon
    Kristyr skrev 2011-01-08 21:37:04 följande:
    *wieee* då var man med grön stjärna
    Grattis Glad själv har jag precis passerat 700 men det är ju långt tills ny stjärna
  • Mamma till Simon
    Sophie81 skrev 2011-01-12 13:03:39 följande:
    lite trögt på Tradera nu. Mina auktioner har typ gått upp 7 spänn på 2 dygnObestämd
    men iofs en hel vecka kvar innan de går ut.
    tänkte även lägga ut en vagga på Blocket... Ni som bor på landet, har ni lyckats sälja grejer på blocket?
    Tänkte att det är lättare om man bor mer centralt? jag sålde min bugaboo förra påsken och det gick ju smidigt som 17. Hade ett bra pris och solen sken... Men tror ni folk vill åka ut på landet i det här vädret?? En vagga känns ju inte så lättsålt heller.
    Här står det totalt still, har inte bud på så många auktioner heller, beror väl iofs på att jag kör med höga utrop.
    Men trist ändå
  • Mamma till Simon
    piiiinkcat skrev 2011-01-12 20:29:11 följande:
    Liten undran... kostar det något extra med köp nu pris? jag kommer inte ihåg... jag menar om man inte fått något bud alltså...
    blir det osålt kostar det 3kr
Svar på tråden Traderatråden nr 16