Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

piiiinkcat skrev 2010-12-14 10:00:04 följande:
    Sökte på den länken du skcikade med.. men fann bara ett par skor då... Ecco Snowri
    om du kopierar länken och klistrar in dem kommer du till ett par lila viing och klickar du på storlekarna där så står innermåttet där med
  • Mamma till Simon
    piiiinkcat skrev 2010-12-15 09:23:20 följande:
    Ska man lämna negativt då? Jag menar, jag budade ju på ett par i storlek 19, då skall jag väl också få det på posten, eller pengarna tillbaka.
    börja med att maila och säg att du fått fel, lämna negativt gör man ju bara om säljaren struntar i att svara eller tar tillbaka och skickar dej rätt tossor. Inget man lämnar i första taget
  • Mamma till Simon
    alvaereva skrev 2010-12-15 20:30:14 följande:
    Det kanske bara är jag som är alldeles tossig, men du har vunnit ett par jättefina tofflor för en ynka krona. Ställ undan dom och ha dom när dom passar, och köp ett par till?

Visst, rätt ska vara rätt, men är det värt allt besvär?
    ominte skrev 2010-12-15 21:10:52 följande:
    Förlåt men...nu tycker jag du är lite kräsen. Du vann dem för en krona! Gör som någon annan sa, sälj dem vidare. Hade jag varit säljaren hade jag tagit återköp direkt med tanke på att hon  i princip ger bort dem till dig.
    Är väl inget att tjafsa om. Visst, hon skriver fel men skitsamma när det knappt kostade nåt
  • Mamma till Simon
    Lantani skrev 2010-12-16 09:20:49 följande:
    Om ett paket väger 104 gram och ni ska stå för frakten. Sätter ni då på 2 frimärken och skriver avsändare och hoppas inte att postan kollar eller sätter ni på 4 frimärken?
    Om de kollar när de bara är 2 frimärken, och man skrivit avsändare, får man då en räkning hem? Hur mycket pålägg är det isåfall?
    helt klart 12kr och skriver alltid avsändare, lite felmarginal är det ju alla vågar väger ju lite olika
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2010-12-16 15:49:59 följande:
    Jag har ett annat nick, efter ett vin jag gillade som 15 åring

Men nu vill jag inte byta här för detta har jag haft så länge, likadant på T, varit medlem sen...05 tror jag?
    hahaha vem har inte druckit det vinet nångång
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2010-12-16 17:15:08 följande:
    Drömmer Får väl erkänna att jag fortfarande gillar det, har aldrig varit mycket för röda viner eller öl. Som saft eller läsk ska det smaka Skål
    instämmer Skål öl och rödvin=Kräks 
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-12-16 19:44:23 följande:
    vad heter Vinet?  eller ja vet inte dit nick, så frågar om vinet istället smidigare så
    Bluenun
  • Mamma till Simon
    Hannah74 skrev 2010-12-16 19:48:08 följande:
    Aha. Haha. Vi var nog lite efter( lr före kanske....) eftersom alla drack Kir när de var yngre:)
    antar att du är född -74? det är min man med och han drack med kir själv är jag född -77 då var det carlifornia white som gällde Kräks
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-12-16 19:59:17 följande:
    jaja bluenun är supergott, mitt "första" vin jag drack vad jag kan minnas
    japp slank nog ner både bluenun, guntrum och black tower under den tiden Flört haha drack väl allt man kom över oavsett om det var gott eller inte
Svar på tråden Traderatråden nr 16