Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

piiiinkcat skrev 2010-12-22 16:06:42 följande:
    Finns det några mallar för objektbeskrivningar någonstans.. skulle det ionte vara kul om man kunde spara en objektbeskrivning och liksom kunna använda den varje gång man lägger upp nya auktioner...
    men om du skriver en så är det ju bara att kopiera in den när du lägger upp nya auktioner, eller hur menade du? Obestämd
  • Mamma till Simon
    HonSomVet skrev 2010-12-23 19:50:14 följande:
    Ja det var väl det jag tänkte. Då räknar jag med att det är hyfsat bra i alla fall. Kläderna därifrån sägs ju vara det.
    vi har faktiskt ett sånt set fast i turkost men är knappt använt så kan inte uttala mej om det verkligen håller tätt Glad
  • Mamma till Simon
    piiiinkcat skrev 2010-12-27 14:40:58 följande:
    Någon som vet vad det kostar att skicka en barnvagn med bussgods? Har de kartonger som passar?
    DET VARIERAR LITE VAR MAN BOR I LANDET OCH VART MOTAGAREN BOR TROR JAG, OJ caps
    kartonger tror jag inte att de har
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-12-28 13:54:04 följande:
    grattis! hoppas på att mina ökar lite mer, men 5 dar kvar på 10st och 11 dar kvar på 3st.

vad tror ni på för utropspris  på jackan som jag beskrev ovan?
    Ja lägg absolut 200 i utrop
  • Mamma till Simon
    Sophie81 skrev 2010-12-28 15:01:58 följande:
    kikade in. Behöver en ny overall till min dotter. hon har precis vuxit ur sin POP i strl 80 (för kort i benen). Hur är didriksons i strl? (Hon 82 cm)
    jag vet inte om du citerade rätt för jag har ingen didrikson overall ute? Obestämd
  • Mamma till Simon
    Sophie81 skrev 2010-12-28 15:45:27 följande:
    jag menade den rosa overallen med lurv på luvan. såg nu att det inte var didriksson, men den var väldigt lik vid första ögonkastet. då kanske den blir för liten för min tjej? Didriksson har jag hört är stora i strl men denna är kanske inte det?
    nä den blir nog tyvärr för liten, synd. Har haft ute den flera gånger, jag tycker den är jättefin men ingen nappar, de flesta har väl overaller verkar det som.
  • Mamma till Simon
    Flickmamma skrev 2010-12-28 16:32:44 följande:
    jag hade sparat den till september och lagt ut den då!
    ja jag vet att det är lättare då, men hade gärna blivit av med den nu
Svar på tråden Traderatråden nr 16