-
Nån ska ju vara den lyckliga! Jag älskar kopparnah80 skrev 2010-05-23 21:43:27 följande:hihi, var de dina? kommer det mer man kan vara intresserad av? sorry
-
http://www.tradera.com/kladpaket-till-baby-strl-68-auktion_341772_113146128
Nån som vill ha en småfolksuit nästan gratis.... -
Oj är de så dyra Köpte ett par på T för några v sen för 50kr storlek 104, då var de verkligen ett fynd! Fast här är det dottern som vill vara som mormorBellevue skrev 2010-05-27 08:20:20 följande:Dom dyker upp då och då på tradera. Det här är blåkläder och kostar 399.- nya på det billigaste stället jag hittat. Ser ju rätt nya ut också...
-
Är den fortfarande blöt så går det lättare....Lägg den i blöt med vanish om du har, eller klorin om den är helt vit och inte i något ömtåligt material. Tvätta den sen igen.ominte skrev 2010-06-01 21:37:19 följande:Gahh lyckades få med en vit blus bland jeanstvätten så den är alldeles blå i ärmarna hade tänkt lägga ut på tradera nu innan sommaren..Nån som vet o mman kan bleka på nåt sätt utan att förstöra plagget?
Jag tvättade en kompis boobtröja av misstag med blåa lakan men la den snabbt i blöt på en gång i vatten o såpa (det enda jag hade på landet) och tvättade den dan efter. Blev som ny igen. -
Jag lämnade en hel bunt samtidigt igår på säljareGummsan82 skrev 2010-06-08 12:26:57 följande:Innan kunde man ju lämna flera omdömen samtidigt, vilket var bra och smidigt.
Men kan jag inte det längre. Man kan bara lämna ett i taget, omständigt om man har flera, både på köpare och säljare!
Är det så hos alla eller bara mig? -
Dessa har ju cirkulerat i månader....att de inte ger uppMejaKiZnic skrev 2010-06-14 20:13:23 följande:www.tradera.com/Monstrad-skjorta-byxer-stl-86...
Ingen dom är sugen -
de borde snart ha betalat de 30kr de satt i utrop så även om nån skulle köpa dem så bli det ju ändå lika som att skänka bort dem.....hmm, man slutar aldrig att förvånasSmultronhjärta skrev 2010-06-14 20:53:19 följande:..de behöver väl betala en summa först innan de inser att de borde antingen kasta,elda upp eller använda de när de putsar fönster
-
Det är inte alltid mejlet från schenker kommer på en gång. Enl schenker har det att göra med hur ombudets uppkoppling till dem sker...bla,bla,bla (var en massa konstigt) Mitt ombud har dessutom glömt att scanna in paketen och då syns inget förrän de kommer till sorteringen. Dock borde hon ha ett idnr som hon fått när hon bokat frakt. Jag hade dock ett paket som stod frakt bokad bara ända tills köparen fick det till sitt utlämningsställe.Scruffy skrev 2010-06-16 13:45:28 följande:
Usch, nu har jag nog blivit blåst för första gången. Får väl skylla mig själv för hon hade 96% positiva, men jag ville så gärna ha varan och det var den enda i sitt slag. Hittar inte heller varan i vanlig affär.
Det som gör det hela lite mystiskt är att hon hade två likadan till salu. Jag hittar bara min bland avslutade auktioner. Hade den andra i minneslistan men tog bort den.
Vann en auktion den 9.6. Den 10:e mailade jag och frågade efter konto nummer. Hon hade pengarna den 11.6. I måndags fick jag ett mail som säger att hon har fått pengarna och skickar med Schenker på tisdag eller onsdag. Sa att hon var hemma med sjukt barn.
Än så länge verkar hon inte ha lämnat något till Schenker för jag har inte fått något mail från dem som man brukar. Det finns inget tel nummer i vinnarmailet och hon finns inte på Eniro.
Skrev till henne att jag vill ha sändningsnumret idag och är det inte skickat så kommer jag och hämtar det imorgon. Hon bor i Farsta och jag i Järfälla så det är väl lite långt, men det är klart att det går att åka och hämta den.
Får se om jag får något svar, för alla mail hon har skickat har varit efter kl 22.
Vad gör man?
-
Under mina sålda kan du klicka på fler alternativ så finns en rubrik spåra paketScruffy skrev 2010-06-16 14:05:32 följande:Hur kan jag göra det när jag inte har något som helst nummer?
-
Sorry, under mina köp