Inlägg från: Linastrumpan |Visa alla inlägg
  • Linastrumpan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:05:43 följande:
    den köparen leder en av mina:)
    Kanske bara en molofanast då som nyss fått barn o hittat tradera!? {#lang_emotions_sunny}
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Linastrumpan

Om man har en pågående annons utan bud, kan man ändra i den utan kostnad? Vet att det kostar att avbryta men kostar det om man tex vill ändra utropspriset?

• Linastrumpan

Var det i denna tråden jag läste om lurvfleece från ICA maxi?? Någon som har en bild på en rosa eller kan säga vilken sorts rosa färg det var? Ljus eller mörk? Fyndade en rosa mololurv till min minsta för ett tag sen o nu vill stora också ha en rosa men inte ljus! Någon som vet vart jag kan hitta en mörkare rosa lurvfleece till en rimlig slant i st 110?

• Linastrumpan
    milizza skrev 2010-03-26 20:36:57 följande:
    Hallå tjejer Har suiitit och budat på 2 auktioner jag VERLIGEN ville ha. En odd molly klänning och en mjukisdräkt, av samma säljare.Satt uppe sent för att inte missa.Bjöd och bjöd, men kom aldrig över säljaren som lagt bud innan mej.När auktionerna gick ut, vann dom ej.Så kollade jag säljarens omdämen 90% var från samma person, känndes riktigt skumt.Så jag mailade säljaren och frågade om hon/han hade en annan tradera sida som hon bjöd på sina egna auktioner ifån, eller om det var hennes kompis eller liknande. Svaret jag fick gjorde mej skit förbannad!!!Såna människor borde stängas av och använda sig av blocket!! Vad tycker ni? Under kan ni läsa mailet hon/han skrev!Hej.För det första så var det inte scubajoe som van nolita toppen!För det andra så säljer jag just nu iväg mycket kläder som varit väldigt dyra. Allt jag säljer är i topp skick, och kläder som jag älskar. Jag ger alltså upp fina kläder för att jag behöver pengar. Jag hade tex en klänning som jag köpt för 3000 som var uppe i 51 kr, om du tror jag släpper iväg så fina kläder till skambud är du dum. Jag säljer trots allt mina kläder väldigt billigt, då dom är frå¨n början dyra, och de är i perfekt skick.Klart jag ber en kompis buda på de kläderna som ligger för lågt.Mvh
    Säger som ovan! Mejla Tradera och vidarebefodra mejlet. Vilken knäpp männsika.{#lang_emotions_demon}Antingen får hon ha höga utrop eller reservationspris på grejerna!
  • Linastrumpan
    x karin76 skrev 2010-03-26 20:52:56 följande:
    Den är tuggummirosa - inte ljuspastell och inte cerise, utan mittemellan, som förra årets skaljacka från pop ungefär, med gröna kanter. Har den inte men har sett den i butiken.
    Tack! Låter som en ganska ok färg till den kräsna 4åringen Ska kanske fara på jakt efter en.......
  • Linastrumpan

Ville bara säga att jag köpte en rosa lurvtröja från Maxi till dottern som jublade. Den var ju superfin! Helt klart värd att leta efter och kanonpris med
    Tack för hjälpen.{#lang_emotions_flower}

• Linastrumpan
    Lejån skrev 2010-03-27 20:17:41 följande:
    Åh var hittade du den??
    På Ica MAXI ........ I stockholm, Alby.
  • Linastrumpan
    Jessika82 skrev 2010-03-27 20:23:36 följande:
    vilken affär har my wear märket på sina baby kläder
    Ica Maxi
  • Linastrumpan
    Lejån skrev 2010-03-27 20:27:20 följande:
    Du råkade inte se om det fanns strl 110?
    110/116 var det jag köpte. Fanns ganska många kvar i alla färger.
Svar på tråden Traderatråden nr 16