-
Det går bra det med Men helst vill jag ha med hängslen... Jag tror i alla fall att det går bra att sälja ett tag till, de där är ju super när man är ute och seglar. Kan användas större delen av året!StaffenAssar skrev 2010-05-07 15:02:02 följande:www.tradera.com/Fina-Svarta-Skalbyxor-fran-PO... Testar länken igen då... Alltså dessa är inte mina, utan jag hittade dem när jag sökte på avslutade, men mina är likadana.
-
StaffenAssar skrev 2010-05-07 16:33:31 följande:Det tycker jag! Jag skulle inte våga 1 kr...men samtidigt så är det inte säkert att slutpriset blir högre med ett högre utrop...
-
Det är lite konstigt på Tradera nu tycker jag. Många kläder kan man få jättebilligt! Det är i princip bara de stora märkena som går och då går de galet högt! Letar efter nya Nova Star baggy jeans men så högt som de ligger kan jag lika gärna gå in i en webbshop och köpa dem... Underligt
-
tråkigt...Smultronhjärta skrev 2010-05-07 18:35:20 följande:Jahapp..så lovar jag mig själv ännu en gång att jag hädanefter enbart ska handla nya eller absolut nyskick på Tradera! Att jag aldrig lär mig att fint använt skick i 9 av 10 fall är sådant som jag själv säljer som väl använt skickJa grattis till det! Hade dem troligen i min minneslista men blev för mycket för migDoodies skrev 2010-05-07 19:00:37 följande:Jag fick sålt mina skalbyxor i söndags för 340:- Ett riktigt toppenpris tycker jag Dom hade hängslen och storlek 98/104 Blev så glad över priset att jag skickade med ett par nya "snoddar" under fötterna.
-
Jag fick raketleverans av mina senaste fynd
www.tradera.com/Harlig-troja-fran-Cecilie-Westh-CupCake-Strl-92-auktion_302779_112051396
www.tradera.com/moccasiner-inneskor-strl-24-25-oanvanda-modell-som-bobux--auktion_340164_111846576
Pinsamt låg summa för tofflorna i äkta läder. Mycket finare färg i verkligheten. Så roligt!
-
Törs inte titta på min mineslista mer...har precis köpt dessa också...
www.blocket.se/vi/27247554.htm
www.tradera.com/NOA-NOA-topp-110-116-Ny-Nytt-auktion_302822_111559099
Så nu har jag fotat febrilt och hoppas få upp en del på söndag... Nu är det pengar hitåt som gäller
-
Haha! Mountain Horse gör ju ridkläder... Varken bilder eller objektsbeskrivning var särskilt upplysande dockTettan skrev 2010-05-07 21:59:40 följande:Alltså - jag förstår ingenting av denna annons??? www.tradera.com/RIDBYXOR-FODRADE-MOUNTAIN-HOR...
-
www.svenskaloppisar.se/sok.aspanette 81 skrev 2010-05-08 08:01:28 följande:finns det någon sida där det står var det finns loppis?Vi har flera par. Nee de är väldigt "fotriktiga" om man nu kan kalla något det Normala och går ofta in lite vid hålfoten så där... Vi har varit nöjda med alla vi har.mariahammarberg skrev 2010-05-08 08:29:48 följande:någon som har VINCENT skor? är de smala i passformen? Vi har använt Kavat ell Rådis innan till dottern då skor tenderar att bli för smala för tårna/vristen. Har hittat några auktioner jag vill vinna har mailat säljarna men får inga svar tillbaka. SÅÅÅÅ frustrerande! Törs inte buda utan att få mer info
-
Vart hittar man en säljares meddelande om det finns ett sådant?
-
just det, så var det! Jag tycker det är grymt otydligt! TackStaffenAssar skrev 2010-05-08 18:08:47 följande:Bredvid säljarens alias finns en gul knapp med ett i i, klicka på den