• mage06

Traderatråden nr 16

nericia77 skrev 2010-04-21 15:12:03 följande:
    oj va ni skriver, får göra ett litet avtramp så jag hänger med här . jag letar skor till min son, men hittar ingenting, blir så trött. vill ha ett par, inte tennissko eller sandal men nått mitt emellan .strl 24
    Sök på Vincent, de gör superfina promenadskor...vet dock inte vad som finns ute nu

Fick hem de här fina av supertrevlig säljare idag *fniss*. De är nog i skick väl använda innan dagen är slut=populära

www.tradera.com/NY-NYA-Basketskor-Skor-Tygskor-storlek-24-Sko-auktion_340161_110405242
  • mage06
    Pumanprinsen skrev 2010-04-21 13:42:24 följande:
    Ähh, så är det ibland... Helt ärligt så tror jag inte frakten blir 28 kr heller
    Det är bra, packa billigt Du får förmodligen en glad köpare i alla fall, gillar lager på lager och västar är bra
  • mage06
    Mamma till Simon skrev 2010-04-21 16:31:24 följande:
    oj vad mycket du betala för dem...jag har ett par i stl.29 i nyskick men tror du det är lönt att lägga ut dem?
    Jag vet att jag gjorde det. De finns inte längre, är superbra (har ett par i mindre storlek) oc fina Jag kan betala mer än nypris om det är värt det för mig. Totalen är ändå att våra utgifter för barnkläder är förhållandevis låga. Jag gillar det här med Tradera, att man kan hitta saker som inte tillverkas längre

Klart du skall lägga ut dina skor, finns säkert flera som är lika knäppa som jag *fniss*
  • mage06
    Den Osynlige skrev 2010-04-21 14:14:50 följande:
    herregud ska hon stoppa 24 kr i egen ficka?portot går ju på 36 kr
    Men det spelar ju egentligen ingen roll för köparen om det är ett högre utrop eller högre frakt Slutsumman är väl det som är intressant för köparen
  • mage06
    Pumanprinsen skrev 2010-04-22 07:36:39 följande:
    Hahahaha,  du är rolig du Hoppas du blir nöjd iaf..
    Tack! Superfräsch och sitter som en smäck
    Päron1986 skrev 2010-04-23 16:22:00 följande:
    Hur tycker ni att det har gått att sälja skor på tradera? Har många, många skor som behöver "bort" och inbringar de någon krona blir jag glad! Det är strl 36-37-38 sedan har ja lite piercingsmycken, hela isfolket osv
    Jag har precis sålt ett par och är supernöjd sen har jag ett par som ligger med ett bud på utropspriset 99 kr. Jag tror på högre utgångspris om det inte är ett mycket attraktivt märke på skorna Det mest underliga tycker jag är att begagnade Converse går så högt Jag skulle själv aldrig buda på ett par såna...man blir ju ofta ganska varm i såna

Nu väntar jag inte på några paket, känns lite underligt
  • mage06
    Päron1986 skrev 2010-04-23 16:52:33 följande:
    Tack för tipsen :) Jag har faktiskt ett par gamla converse.. inte särskilt mkt använda faktiskt (vilket när det är converse, betyder att de sitter ihop!) men vet ej om jag ska sälja just dem.. en tanke som tåls att tänka på! annars har jag höga höga sexiga skor, stövlar, ballerinas osv osv en del oanvända en del använda någon enstaka gång... får se:)
    Haha, det är nog många som vill ha dina Converse, ihopklistrade eller inte
  • mage06
    Mrs B skrev 2010-04-23 21:53:49 följande:
    HJÄÄÄLP! Hej, hej och snälla hjälp mig! Jag har sålt en windstopper och skulle packa den idag. Ville snygga till den "det sista" och använde en sån där kläd-roller (eller vad de nu kallas), varpå en bit av pappret med klister på lossnar och klistrar sig fast som berget på fleecen. Och klistret går inte bort!! Den har tvättats igen och det blev en aning bättre... Men verkligen inte tillräckligt bra för att skickas! Snälla, vet någon hur man kan få bort klister från fleece? Utan att förstöra den? Sorry, det blev lite långt... Men buhu, vill ju kunna fixa den och skicka iväg den!
    Du borde kunna "klistra av" det genom att dutta en bit av roller klistret mot det som sitter på fleecen och på så särr bit för bit lyfta bort klistret... svårt att förklara{#lang_emotions_undecided} Lycka till!
  • mage06
    x karin76 skrev 2010-04-25 21:58:49 följande:
    Vann lite fint idag.. Pop skaljacka www.tradera.com/POP-Polarn-Skaljacka-Jeansbla... Pop skalbyxor www.tradera.com/POP-Polarn-Skalbyxa-Overdrags... Kik-kid shorts www.tradera.com/Frottéshorts-fran-KikKid-i-st... Meandi-tunika www.tradera.com/Tunika-med-kronor-fran-Me-I-M... Kik-kid topp www.tradera.com/rosa-omlott-troja-i-frotté-fr... Inte speciellt billigt.. men fint iaf. Tyvärr går allt i min minneslista dyrt verkar det som...
    Oh, den där jackan är jättefin! Den går knappt att få billigare nu Jag har den till båda tjejerna och det tyget är supersmidigt! I like!

Jag försökte också slänga upp lite auktioner i panik trots feber och halsont men Prolistern vill inte...som det är då och då. OTROLIGT irriterande!!!
Svar på tråden Traderatråden nr 16