Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

24 november får jag tillgång till tradera igen... Då har jag varit därifrån i 6 månader... För ingen anledning alls... Inget som jag hade gjort...
    Har börjat ladda min PRO lister nu...

Bla. Didrikssons fodrade regnställ och en didriksson overall. ... Något som vet hur dessa brukar gå?

• kalmar brud

Någon här inne som vet vart man kan hitta en garderob för dockkläder???  Skrållans kläder

• kalmar brud
    aLttjolajban skrev 2010-11-23 10:27:01 följande:
    Baby born garderober reas t för 50% rabatt på toys r s
    Har inte det i Kalmar... Har dom webshop?
  • kalmar brud

Någon som vet om man kan lägga in länk på sina auktion? Jag menar då om man vill visa en rörlig film på någon sak??? Kan man då länka till youtube etc?

• kalmar brud
    kalmar brud skrev 2010-11-30 09:09:51 följande:
    Någon som vet om man kan lägga in länk på sina auktion? Jag menar då om man vill visa en rörlig film på någon sak??? Kan man då länka till youtube etc?
    PUFFAR FÖR MIN FRÅGA
  • kalmar brud
    Tonarslisa skrev 2010-11-30 10:41:42 följande:
    Undrar samma sak
    kalmar brud skrev 2010-11-30 09:09:51 följande:
    Länka kan du göra, men jag vet inte om du kan bädda in ett klipp från Y-tube.
    Men om jag länkar till min film på youtube så borde det funka.
  • kalmar brud
    annat82 skrev 2010-11-30 10:50:58 följande:
    Att lägga in en klickbar länk i objektsbeskrivningen är inga problem, bara att kopiera länken och klistra in.
    Har gjort det ibland till produkters hemsidor när det kan vara oklarheter med storlekar eller liknande
    Okej, för det är en bilbana jag ska lägga in från blixten mcqueen. Tänkte lägga in den så dom ser hur den kör
  • kalmar brud

Igår handlade jag lite av Lindex shop online... Himla smidigt där... Fick en massa fina kläder för små pengar... Och NYA då

Svar på tråden Traderatråden nr 16