Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Traderatråden nr 16

Gaby 01 skrev 2011-02-08 14:01:08 följande:
    Oj, nu har jag nog sålt det dyraste någinsin i min Tradera-historia!!!
    Blev tydligen perfekt i tid och plats för förra gången så fick jag inte ett enda bud, och nu fick jag nästan dubbelt så mycket som "köp nu" priset sist. Jippey, äntligen något positivt!!
    får man fråga vad det var för något?
  • kalmar brud

Söker och söker... Efter en person här inne som var höggravid och dansade för att starta det hela, förlossningen alltså... Vet någon vem jag menar?? Glad Hon är helt grym...

Tror det var denna tråden hon fanns i

• kalmar brud
    LitenBlomma skrev 2011-02-09 09:57:46 följande:
    Kalmarbrud: Jag la ut nån dans men det måste varit nån annan du menar, för "grym" skulle jag inte beskriva mig som Är förövrigt höggravid igen, jo vi har en tv
    Hehe, men det var ju du som jag menade. Jag diggar dina danser
  • kalmar brud
    Buttelina skrev 2011-02-09 16:44:44 följande:
    jag vill med se nån dans
    du får gå in på hennes sida...
  • kalmar brud

Avslut en lördag kväll runt 22 tiden. Är det dumt? Eller ska jag vänta att ladda upp dom till måndag kväll?

• kalmar brud
    backi2008 skrev 2011-02-12 22:25:40 följande:
    undra oxå! Någon som vet? Eller måste man lägga upp dom manuellt??
    Det finns ingen sån ruta på prolister... MEn det borde ju funka att du laddar upp dom med pro och sen går in och ändrar på din auktion...
  • kalmar brud
    kalmar brud skrev 2011-02-13 08:48:16 följande:
    Det finns ingen sån ruta på prolister... MEn det borde ju funka att du laddar upp dom med pro och sen går in och ändrar på din auktion...
    Nej det funkade visst inte... Mna måste nog lägga upp dom manuelt genom tradera
Svar på tråden Traderatråden nr 16