Traderatråden nr 16
Glömde ladda upp mina auktioner igår... Eller nä jag somnade i soffan... Så nu får jag ladda upp dom ikväll istället...
Glömde ladda upp mina auktioner igår... Eller nä jag somnade i soffan... Så nu får jag ladda upp dom ikväll istället...
Då har man nya auktioner upplagda.
Har man inte missuppfattat det hela med tradera om man lägger ett sånt här utropspris...
www.tradera.com/kladpaket-storlek-98-104-ca-22-kg-auktion_341775_126241844
INTE MIN!
I morgon höjs fraktpriser med schenker... och det tänkte inte jag på när jag la ut mina auktioner som har avslut i morgon...
Men jag får väl vara så snäll och bjuda på dom kronorna som blir över...
Tar ni betalt för emballage om ni använder er av mailingbags??
Jag gör det INTE... Tycker det är något som är så pass bra för att sakerna ska komma till köparen hela.
Måste vara väldigt populära nappar ändå Men du kanske skulle lägga ut dem om de ändå inte kommer till användning. Jag sålde alla våra nappar som aldrig blev använda, försökte få snuttgalningen att ta napp i början så provade många olika. Några kronor fick man ju tillbaka. Och är de så där eftertraktade så går de antagligen lätt också
undra om man ska lägga napp paketen var för sig eller i samma auktion?
fast detta var paketen med bambino napparna. Men det var ett paket med rosa och ett med blå och grön. så det fick bli två auktioner.
Jag har auktioner med 1 kr utrop hos mig men inget bud. Går ut på tisdag.