Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Traderatråden nr 16

Glömde ladda upp mina auktioner igår... Eller nä jag somnade i soffan... Så nu får jag ladda upp dom ikväll istället...

• kalmar brud

I morgon höjs fraktpriser med schenker... och det tänkte inte jag på när jag la ut mina auktioner som har avslut i morgon...

Men jag får väl vara så snäll och bjuda på dom kronorna som blir över...

• kalmar brud
    annat82 skrev 2011-02-06 15:23:17 följande:
    Har sett många tokiga bud, men tyckte faktiskt detta var ganska galet
    www.tradera.com/Bambino-rund-sugnapp-latex-ny...

Är det något väldigt speciellt med dem som bara inte jag vet om
    Dom säljs inte i alla affärer längre.. Bara enstaka butiker som säljer dom... Så jag har ett himla problem att hitta nappar till dottern. men nu ska hon sluta och jag har två oöppnade förpackningar här hemma. Dom kanske jag ska lägga ut då Glad
  • kalmar brud

Tar ni betalt för emballage om ni använder er av mailingbags??

Jag gör det INTE... Tycker det är något som är så pass bra för att sakerna ska komma till köparen hela.

• kalmar brud
    annat82 skrev 2011-02-06 17:50:43 följande:

Måste vara väldigt populära nappar ändå Men du kanske skulle lägga ut dem om de ändå inte kommer till användning. Jag sålde alla våra nappar som aldrig blev använda, försökte få snuttgalningen att ta napp i början så provade många olika. Några kronor fick man ju tillbaka. Och är de så där eftertraktade så går de antagligen lätt också

kalmar brud skrev 2011-02-06 17:45:18 följande:
    Tar ni betalt för emballage om ni använder er av mailingbags??

Jag gör det INTE... Tycker det är något som är så pass bra för att sakerna ska komma till köparen hela.

ja jag får väl testa att lägga ut dom.
  • kalmar brud
    Line80 skrev 2011-02-06 18:05:28 följande:
    Dom där napparna har utgått ur bambinos sortiment och finns ej längre att få tag på, kan fotrf finnas hos babyland etc men ska som sagt försvinna så jag tror det är därför det blir höga bud!
    jag har två oöppnade paket som jag ska lägga ut tänkte jag.
  • kalmar brud

fast detta var paketen med bambino napparna. Men det var ett paket med rosa och ett med blå och grön. så det fick bli två auktioner.

Jag har auktioner med 1 kr utrop hos mig men inget bud. Går ut på tisdag.

Svar på tråden Traderatråden nr 16