-
Du bokar frakt på en av hennes auktioner. Sen är det klart... Eftersom du skickar det i EN kartong...Viktorsmamma skrev 2010-03-21 12:44:42 följande:Ska fråga er Här nu en fråga!!! Ska samfrakta runt 15-20 auktioner som en köpare vunnit av mig på tradera senast 1½veckan. sista ska hon buda på ikväll. Jag ska vara snäll att skicka med Schenker då frakten på posten stiger upp mot 70-80kr mot slutet nu. Hur gör jag? Jag har en kartong som allt och lite till får plats i, tejpar igen den med packtejp och slår i vitt papper runt, då kartongen inte är enfärgad. men gör jag så att jag bokar frakt på EN av auktionerna med måttet på kartongen och vikten osv, och klickar "annat fraktsätt" på resten av auktionerna annars blir de väl fel med inbetalning. är det så jag gör eller något mer jag ska tänka På? har redan nu frågat köparen via mail vilket utlämningsställe så det går fortare för henne med allt när jag väl fått in pengarna.
-
Är POP windstopper stora till storlek?
-
vad ska man söka på för att få flest träffas av POPS windstopper?
-
Vill också vetaViktorsmamma skrev 2010-03-22 18:25:47 följande:hur då? skicka gärna länk=)
-
F*N någon har anmält att någon har trissat mina auktioner... Det är ingen som jag känner ens...
Så dom buden som den personen hade lagt är borta... -
om man ska lägga ut en fleece jacka från pop... Vad skriver man då i överskriften???
det är ju ingen WS -
jag har en grön fleece från pop som jag lagt ut på tradera... Men inget bud på den...
Jag letar om jag kan hitta någon info om den på polarns hemsidan men ingenting... Vad heter den tröjan???
Det är INTE den som är vindtät -
Någon som vet hur det går med 116 kläder....?
Jag har 5 par mjukisbyxor från lindex till pojk i storlek 116, ett par name it och ett par andra...
Ska man lägga dom från lindex i ett paket? -
Maxi har just nu tag 3 betala för 2... På tröjor/mjukisbyxor mm
Någon som vet hur dessa mjukisbyxorna är? T.ex. resår i midjan, vid fötterna mm -
Lejån=> Här i Kalmar såg jag att dom hade rosa igår när jag handlade. Ska jag köpa en till dig i morgon? Om jag ändå ska dit och köpa mjukis byxor