Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Skrev för ett tag sedan om en köpare som hade betalat in 100kr för mycket för en auktion. Jag mejlade ju såklart så fort jag märkte det men har fortfarande inte fått något svar. Vad gör jag? Mejlar igen eller?

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-03-28 22:16:17 följande:
    Finns det inget mobilnummer så du kan sms:a
    Ska kolla det! Ska prova och mejla en gång till och svarar hon inte så får jag skicka ett sms istället. Vill ju inte lura nån så jag känner mig ju lite skyldig.
  • Lilla Ego 07
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-30 11:38:37 följande:
    Ingen kontakt eller betalning efter 4 dagar....när påminna´köparna?
    Hade väntat någon dag och sen gjort det. Docks å är det ju påsk nu så då är det ju iofs mer legitimt att skicka ett redan nu.
  • Lilla Ego 07

Håller på och laddar en prolist med en massa auktioner. Jag brukar ju alltid ha avslut på kvällarna men kommer inte kunna ladda upp den ikväll då jag är borta. Får man bra avslut även om man har avslut mitt på dagen??

• Lilla Ego 07

Jag gjorde en chansning och laddade upp 20 auktioner nu {#lang_emotions_smile} Går det så går det annars får jag väl försöka en gång till fast på kvällstid sen när de går ut.

Så nu ligger det en hel del flick och unisexkläder ute i stl 68 om någon är intresserad{#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07
    Pumanprinsen skrev 2010-03-30 13:36:35 följande:
    Håller tummarna för dig
    Tack{#lang_emotions_heart}
  • Lilla Ego 07
    ominte skrev 2010-03-31 09:21:28 följande:
    Ahh äntligen har säljaren from hell tagit sitt förnuft till fånga och ska ta bort det felaktiga negativa omdömet hon gav mig. Men hon har algt över allt på mig , att jag ska kontakta tradera för att de ska ta bort det. Det kan väl inte jag göra?Måste hon maila dem eller hur funkar det?Dessutom, vilket as, hon har inte ens bett om ursäkt eller erkänt sitt misstag!!?
    Fruktansvärt dåligt faktiskt! ja menar, hon måste ju ha insett att hon gjort fel och då borde man väl vilja försöka ställa allt till rätta??

Jag råkade lämna negativt en gång, helt av misstag. Använde mig av piltangenterna när jag skulle förflytta mig mellan omdömena och ge och då råkade det bli ett negativt av misstag. Köparen hörde ju av sig och undrade varför hon fått ett neg. Jag bad så klart om ursäkt och kontaktade tradera på en gång så det blev borttaget, klart man gör det om man har gjort fel.
  • Lilla Ego 07

Smultron! Har du gett mig några omdömen måntro{#lang_emotions_innocent} Hade ju 3 st att få av dig tror jag

• Lilla Ego 07

Sorry, jag såg nu att jag hade fått ett från dig{#lang_emotions_smile}

Fått 2 köp nu på auktionerna jag la ut igår iaf. Inga bud än så länge dock men några köp nu här och där funkar ju det me{#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 10:07:24 följande:
    ännu bättre ju! idag ska jag ladd apron med minst 10 auktioner, måste få in mer shopping pengar ju..
    Japp jag insåg precis att jag måste shoppa lite till jag me så det vore ju fin fint om det blev en jäkla ruljans med auktionerna{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Traderatråden nr 16