Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Didriksson, säljer det något bra?

Har en skaljacka som är för liten  för sonen som jag tänkte lägga ut. Någon som har någon erfarenhet av vad man kan få för peng?

• Lilla Ego 07
    Lalalong skrev 2010-04-01 19:17:57 följande:
    Usch vad deprimerande Min första auktion för kvällen gick sjukt lågt... Vad ledsen jag blir. Men roligt för köparen! Har köpt lite också ikväll! www.tradera.com/Molo-klanning-lila-stars-mudd...Kanske positivt för någon i tråden
    Så det va du som tog den alltså!{#lang_emotions_smile} Tyckte jag kände igen nicket men det ringde inga klockor riktigt.

Måste  hitta den klänningen i typ stl 80 el nåt. Fattade alldeles för sent hur fin den var så jag hann inte använda den alls länge.
  • Lilla Ego 07

Vad sätter man för köp nu på en didriksson skaljacka då?? Har liksom inte en aning om hur mycket den är värd. 179 på köp nu? Eller är det för mycket?

Fint skick förutom att det är som lite ingrodd smuts (syns inte alls mycket dock). Och det är ju verkligen en toppenjacka! Skulle nog vilja köpa mig en i en större storlek.

• Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-04-01 20:59:00 följande:
    74 för litet?
    Nä 74 kan hon ha nu typ, lite stort bara. Tänkte på att hon skulle ha en till hösten, men nu funkar ju också{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-04-01 21:05:55 följande:
    Jag har jagat den ett tag-surade länge för att jag missade x karins men nu så är ordningen återställd!Stor får den gärna vara,vi hade visst rätt mycket i stl 74 i växalådan
    Hade en hel del jag me, men lite till får nog plats{#lang_emotions_innocent}
  • Lilla Ego 07
    Lalalong skrev 2010-04-01 21:17:55 följande:
    Ja, det var jag! Längtar till A kan ha det!! Klänningen har jag suktat efter ett tag och när det var med de fina babuschkorna gick det lixom inte att klicka bort den Mannen min har tagit med sig dosan till banken när han åkte iväg idag! Åter imorgon, så jag betalar då! Men du ser väl kanske inte pengarna förrän på tisdag ändå...
    Det är ett jättefint set verkligen! Endast lite tvättblekt bara, använt några få gånger så jag skulle vilja säga att det är i bra skicka iaf. Jag ser nog inte betalningen förrän på tisdag så ingen brådska med att betala ännu.
  • Lilla Ego 07

Hur går det för er ni som har auktioner ute nu?

Här droppar det in ett köp nu då och då faktiskt! Tror jag har sålt 12 eller kanske fler på köp nu senaste veckan. Men har bara en auktion som har bud på{#lang_emotions_wink} Men det är bättre med lite köp  nu då och då så slipper man spänningen sen vid auktionsslut ju{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07

Ojoj nu har jag inte många auktioner kvar från förra omgången. Till och med mina gravidkläder har blivit sålda en del. Undra om jag satte väldigt låga köp nu för det har verkligen trillat in en massa köp nu på en vecka, tror jag är uppe i 20 stycke nu{#lang_emotions_surprised}
    Tror jag iaf måste lägga ut lite mera nu framöver snart och se om det också går lika bra.

Efterlyser en mörkblå skaljacka med vita streck (lite kritstrecksrandig) från Pop i stl 104. Vill så gärna ha en sån till sonen för de är så fina! Hade en i stl 86 förra våren och ojoj vilka komplimanger vi fick för den. Har sett den i 98 men vet inte om polarns är lite små i storleken eller inte??

Svar på tråden Traderatråden nr 16