Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

mysungarna skrev 2010-03-26 13:13:24 följande:
    är inte örby bara dhl ? jag hr varit där och postat dhl innan. Jag frågade dom på coop nära som jag har här och dom sa att närmsta andra post är i skärholmen. Jag har ju verkligen noll koll själv eftersom jag knappt hittar bakom huset
    De har dhl, schenker och vanliga posten. Jag lämnar alltid där om jag nu inte lyckas få ner paketet i lådan här borta hos mig.
  • Lilla Ego 07
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:16:23 följande:
    Tusen tack....jag borde ju kunna ta bussen dit om inte annars & posta dom. Posten har ju verkligen falerat tycker jag dyrt och ingen service alls.
    163:an går förbi där. Vet inte vart närmsta hållplats för dig är dock att gå på. Annars är det inte så långt att gå till. Följ cykelbanan som går parallellt med huddingevägen och sen är det bara att gå över bron till andra sidan och fortsätta typ rakt fram.

Tro nu inte att jag är nån stalker el nåt{#lang_emotions_smile} Tror bara jag vet vem du är och vart du bor pga att jag köpte en rånarluva av dig i vintras och var och hämta den hos dig.
  • Lilla Ego 07

Smultron. Några omdömen vill jag gärna ha från dig{#lang_emotions_sealed}

• Lilla Ego 07
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:22:04 följande:
    hehe vad roligt jag tror jag minns dig med  Det ska jag prova det kan ju inte ta längre tid än deras kontroll vägande  nu blir jag helt OT och frågar vet du hur örby skolan är ? vi ska välja skola nu och jag är helt vilse
    Jag tror att örby skolan har rätt bra rykte. Den ser ju väldigt mysig ut iaf{#lang_emotions_smile}

En skola som är topprykte (vad jag har hört iaf) är sturebyskolan. Vet dock inte om det är lätt att få gå där om man inte bor i stureby.
  • Lilla Ego 07
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:26:20 följande:
    aaa ska kolla på den med då , man blir så vilsen. Vi har valt bort skolan närmst pga av dåligt rykte.
    Vilken skola har ni närmast? Det där är ju en djungel. Vet inte när man måste ställa dem i kö heller? el måste man det?
  • Lilla Ego 07
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:38:14 följande:
    Östberga skolan, eller hur det är tusen olika val. Ska man ansöka via webben är det endast under mars månad så det börjar bli lite svettigt nu
    Visste inte ens att det fanns nåt som hette östberga skolan :)

Nä man har ju lite val att göra det inser man ju
  • Lilla Ego 07

Asså det är ju totalt stiltje på T just nu! Har inte fått ett bud på över ett dygn{#lang_emotions_undecided}

Avslut på söndag och jag börjar undra om man ska behöva skänka bort flera auktioner för samma billiga penning som förra gången.

• Lilla Ego 07

Aha nu såg jag tillläggsbeskrivningen. Men va är det för idioter som gör nåt sånt då. Vilka ärkepuckon!

• Lilla Ego 07

Då har man åter igen avslut ikväll då. Vissa saker går så grymt dåligt att jag kommer få ångest när slutminuterna kommer om jag inte får några bud. Ja menar min småfolk lurvoverall, borde den inte vara uppe i över 200 iaf? {#lang_emotions_cry}

Ska ladda en prolist i veckan men det blir inga 1 kronas utrop där inte. Nu kommer jag fega ur om det ska vara så här dåligt ett tag till.

Svar på tråden Traderatråden nr 16