Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-21 21:01:33 följande:
    Haha- ja men det måste ju vara lite svårt till en början Fortsätter jag med det här så kommer jag har grymma midjan till i sommar
    Fasen då kanske jag skulle köpa mig ett sån dvd jag också. Har ju tänkt på det många gånger men kommer aldrig till skott :)

Oopps nu har jag visst vunnit 2 av dina {#lang_emotions_smile}

Tröstshoppar lite
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 21:06:08 följande:
    Såg precis det-du samlar också i din växalåda Jag vann precis dennawww.tradera.com/finaste-jeansklanningen-ville...
    Ja jag kände mig tvungen att köpa uttrarna så jag vet att jag har en i växalådan{#lang_emotions_smile} Min 68 är ju för liten så den ligger på t nu
  • Lilla Ego 07

Jag hoppas verkligen att det finns några ninjor ute när min lurvoverall från småfolk går ut{#lang_emotions_undecided} för en till dålig auktion av overall pallar jag inte{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07
    Bobbenn skrev 2010-03-21 21:16:13 följande:
    Nej kan jag kan alla
    Kör du med det{#lang_emotions_smile} ja jag måste ju prova det verkar ju asskoj! Älskar ju att dansa så det borde ju va nåt för mig
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 21:46:34 följande:
    Hoppsan- fick visst bud direkt på BBselen Ja om du ber kundtjänst "låsa upp" den
    O jag som inte orkade lägga upp nån....undra om jag ska det iaf
  • Lilla Ego 07

Ojoj, nu är det nog bäst att jag stänger ner datorn. Nu råååååkade jag visst shoppa en ny molo badges suit och en molo aquaflowersuit också ny från ebay.....{#lang_emotions_smile}

Mycket shopping bidde det ikväll

• Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2010-03-21 22:09:12 följande:
    jo samma här! Idag har det sålts för 700kr inkl fraktIdag har det köpts för 600kr inkl fraktSå jag gick lite plus iaf =) men fick fina saker för pengarna!POP canvas byxorNovastar JeansNovastar HoodKavat sandaler1 vår jacka2 Nameit tröjor1 Novastar tshirtså det kallar jag att Stor fynda!
    Det var bra fynd!!

Själv har jag köpt idag för ca 900 inkl frakt och två var från utlandet också. Men fick bra fynd då med om man tänker på att de jag köpte är halvsvåra att få tag på :)

- molo bodysuit badges
    - molo bodysuit aquaflower
    - katvig miniapple (gammal kollektion)
    - molo body uttrar

Alla sprillans nya så det tycker jag var bra pris det med{#lang_emotions_tongue_out}
  • Lilla Ego 07

Småfolkströjan hade jag i minneslistan men glömde väl bort den efter min andra kostsamma shopping{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07

Tycker det känns så tomt nu när jag bara har några, typ 15 auktioner ute{#lang_emotions_smile} Hade ju nyss 40 st att hålla reda på

• Lilla Ego 07

Jag la aldrig ut någon annons igår, blev lat så där på söndagskvällen{#lang_emotions_smile} Många bb ute så det var nog lika bra det, får bli ett senare projekt.

Svar på tråden Traderatråden nr 16