Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Mawe123 skrev 2010-04-09 08:50:20 följande:
    oki, har inte fått något mail om någon faktura däremot fick jag igår en påminnelse på en obetald faktura. Den obetalda fakturan var på 3kr  och påminnelseavgiften på 50krNågot himla skit irriterande
    Har hänt mej en gång också...efter det är jag jättenoga med att hålla koll på om det skapats nån faktura
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2010-04-09 10:20:06 följande:
    OBSOBSOBSOBSLÄS LÄNKEN OVAN!!! mailet som många fått är INTE fråna TRADERA
    Har läst och nu raderat mailet!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Thelma82 skrev 2010-04-09 11:56:54 följande:
    Åhh... Köper sällan begagnade kläder till mig själv, men hittade en klänning (knappt använd) som jag föll pladask för... Bad att få den skickad omgående då bet kommit in för att kunna använda den då vi är bortbjudna ikväll.. Och den damp ner nyss, som utlovat. Och säljaren var supertrevlig. MEN, brodyren har gått upp MASSOR. Vit tråd på svart tyg så det synns ju tyvärr tydligt. (På ett ställe ca 1 dm av fin brodyr borta). Är jättebesviken...Den gick från finklänning till helt OK strandklänning i ett kick. Kostade ju bara dryga hundralappen, men ändå.Vad göra?
    Maila henne och säg att du blev besviken och att objektbeskrivningen inte stämde och fråga hur hon tycker att ni ska lösa detta. Då kommer hon säkert själv erbjuda återköp eller att du får tillbaka en del av pengarna. Iaf om det är en seriös säljare.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Yosa skrev 2010-04-11 09:02:01 följande:
    Ett par blå plych velour byxor Lindex stjärn-serie: ska man lägga de på unisex eller på pojke? Vilket går bäst?
    Jag skulle lagt på pojke
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mrs B skrev 2010-04-11 09:44:52 följande:
    Och det finns mer i minneslistan... En liten fråga... När lägger ni omdöme som säljare?Av mina (hela ) fyra auktioner som skickades förra veckan, så har ingen köpare lagt omdöme, känns så trist! Skulle ju vilja att de satte först sas...
    Jag lägger så fort jag fått pengarna...jag anser att då har ju de skött sin bit...hittills har jag inte fått nått neg. iaf
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Hannah74 skrev 2010-04-11 12:10:59 följande:
    ja, men hon har ju skött sin del- betalat snabbt. Då tycker jag hon ska ha positivt.Men det är ju jag det.
    Håller med!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    X karin: idag har min lilla tjej på sig hängsleshortsen som jag köpte av dej och hon är super snygg{#lang_emotions_laughing} jag är verkligen nöjd{#lang_emotions_flower}
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16