Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    nericia77 skrev 2010-04-23 21:04:32 följande:
    bra jobbat
    visst är det
    får se om jag får sålt nått nu bara...har ju inga 1kr auktioner nu
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    nericia77 skrev 2010-04-23 21:10:42 följande:
    hur vet ni varandras försäljningar, kan ni varandras alias eller?jag vill oxå se va ni säljer
    ligger i min presentation
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pumanprinsen skrev 2010-04-24 18:52:48 följande:
    Inte porlister! hahaha prolist ska det stå
    ja jag undrade allt om det var nått nytt som jag hade missat {#lang_emotions_wink} 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    September09 skrev 2010-04-24 22:51:48 följande:
    Här ett till par shorts som ni här inne verkar tokiga i www.tradera.com/-Pop-tuffa-jeans-shorts-fran-Polarn-stl-92--auktio n_302778_111616693
    ja hittade dessa också men jag vill ju helst ha ett par i 74, så ser du några sådana tas tips gärna emot {#lang_emotions_smile}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-04-22 17:39:06 följande:
    Fick denna idag www.tradera.com/VNTEROVERALL-BABY-auktion_302...usch säger jag bara..hällorna var helt uttänjda, haken man hänger upp den med hängde lös på ena sidan, smutsig i rumpan, en gammal napp i bröstfickan
    mailade givetvis denna säljare och sa att jag ville ha kompensation, fick inget svar mailade igen och sa att jag skulle lämna negativt om jag inget hört ifrån han innan måndag, då fick jag detta svar {#lang_emotions_yell}  

HEJ MIN VÄN !
    JAG HAR VARIT BORTREST OCH SER TILL MIN FÖRVÅNING DITT BRYSKA AGERANDE. HAR DU
    KLART FÖR DIG ATT DET ÄR BEGAGNADE ARTIKLAR VI HANDLAR MED. I ANNAT FALL BÖR DU
    KÖPA NYA PRYLAR. DET ÄR MIN DOTTERS BARNKLÄDER JAG HJÄLPER TILL ATT SÄLJA OCH
    JAG VET HUR NOGA HON BRUKAR VARA. OM DET LÅG EN NAPP I EN FICKA VAR DET ETT
    MISSTAG.
    DU FÅR AGERA SOM DU VILL ....DET FINNS JU MÖJLIGHET ATT ÄNDRA MITT OMDÖME OM
    DIG SOM KÖPARE OCKSÅ. DU SYSSLAR MED PETITESSER.

Han är numera spärrad hos mej och negativt har jag också lämnat...fy för sådana säljare!!!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-25 20:03:04 följande:
    det låter precis som svaret jag fick när jag köpte en jacka i nyskick som var jättesliten
    ja..det är väl bättre att vara ärlig...det här var ju en popoverall så den hade säkert blivit såld ändå.
    Jag får skaffa nya band att ha under skorna och sy fast haken och TVÄTTA den så går det kanske att använda den. Men jag köpte ju den i tron att den var i mycket fint skick, hade aldrig budat annars.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    backi2008 skrev 2010-04-25 21:07:08 följande:
    Har nog för första gången blivit lurad/blåst... betalde när auktionen gick ut för 10 dagar sedan. Har fortfarande inte fått varan och mailat två gånger utan svar. Telnr är bara siffror, ej riktigtnr, hittar säljaren inte på hittaeller eniro. Säljaren har bara positiva omdömmen och använt sig av traderas  vinnarmail. Hur skulle ni göra???
    kan du inte länka till auktionen så kan vi se om det är nån vi känner igen?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    backi2008 skrev 2010-04-25 21:16:56 följande:
    www.tradera.com/POP-MUDDJEANS-STL-98-PO-P-VA-...Tar tacksamt emot all hjälp!! Är iof inte så mycket pemgar men man blir ju arg när man blir lurad...
    då är nog jag med lurad
    http://www.tradera.com/POP-KLANNING-STADSMOTIV-VAR-10-PO-P-FRAKTFRITT-KOP-NU-auktion_302967_111275774 
    denna köpte jag har inte heller kommit...kontot är ju avaktiverat nu också
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16