Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

mal skrev 2010-04-29 17:24:27 följande:
    Hur tolkar man ett ositivt omdöme med texten: "ok.." För mig känns det som honär missnöjd på nått vis..
    gå in och kolla på hennes andra lämnade omdömen så ser du ju om hon brukar skriva så
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-29 19:49:50 följande:
    Har en massa avslut iväll o hoppas på många ninjor
    Japp...jag ninja meandi kjolen
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Jontesfru skrev 2010-04-29 21:57:44 följande:
    DHL tycker jag är snabbare än Schenker. om man skickar på mndagen är det oftast framme onsdagen (ett exempel) men om man skickar torsd-fred är det ju en helg emellan... Båda har kollinr som du kan följa
    men schenker är väl billigare, eller??
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Gummsan82 skrev 2010-04-30 08:43:47 följande:
    Nån som vet hur lång tid frakt med bussgods tar?Har köpt en sulky som skickade från Nässjö i går morse och ska till mig i Mullsjö...Hinner den fram till i dag?
    det borde den väl göra tycker jag, har aldrig skickat vagn men andra grejer och det har bara tagit 1 dag
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Gummsan82 skrev 2010-04-30 08:57:53 följande:
    Ok, vad bra. Hör dom av sig på utämningsstället när "paketet" kommit eller kan man ringa dit lite efter lunch idag?
    har för mej att de brukar skicka sms, men är inte helt säker. Prova du och ring vet jag då får du ju svar på om det kommer idag också
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pumanprinsen skrev 2010-04-30 12:06:04 följande:
    Verkligen! Så mycket kostar inte en sån cykel, eller? På blocket kan man få tag på en för en betydligt billigare peng.
    Nä...tror den kostar 799kr ny
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Thats me skrev 2010-04-30 14:45:32 följande:
    hahaha ja den personen blir så glad.. cykeln kostar ju 499 på BILTEMA..Kke skulle sätta ut Agatons -s-
    nä...den här cykeln är från coop
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

har fått vinnarmail av en som inte skrivit vilken bank men clearingnummret är 9750 nån som vet vilken bank som har det???

Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16