Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-05-21 09:00:37 följande:
    Nope- jag bor för nära Gekås om jag skulle vilja ha en likadan Dessutom köpte jag Zunblock uvkläder där sist så nu har sonen 3 uppsättningar-klart din kille kan ha två
    förstår det du som bor nära {#lang_emotions_wink} men jag brukar bara använda dem bara när vi är utomlands, får hoppas nån annan nappar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 10:05:33 följande:
    Ja har du vägarna förbi Gekås så kanske du kan lägga 129.- på ett helt set,då gör det ju inte såå mkt om byxorna inte används
    StaffenAssar skrev 2010-05-21 10:01:17 följande:
    Tack! Men tyvärr hade de bara set med kort ärm, inga enstaka tröjor, så jag letar vidare... Fast jag kanske får lov att köpa ett set till slut iaf, det känns bara så onödigt för han har så många fina badbyxor...
    du kan ju alltid sälja byxorna på T
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Doodies skrev 2010-05-21 19:53:37 följande:
    Blir att fota och lägga ut nu i helgen då .. lite surt att jag inte har sån där måttpinne .. vet inte hur många cm dom är inuti
    ta med dem till närmsta skoaffär och mät dem där, tror nog du får många fler bud om du vet måttet
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    stockrosen skrev 2010-05-21 21:23:08 följande:
    HUR spärrar man? Försöker men hittar inget?
    gå in på säljverktyg
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    stockrosen skrev 2010-05-21 21:27:40 följande:
    tusen tack!nu är det gjort!
    japp listan ökar hela tiden tyvärr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-05-22 18:55:12 följande:
    Jag tycker att det ser ut som budtrissning på flertalet av dina auktioner såväl aktiva som avslutadeHoppas jag har fel....
    instämmer tyvärr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    kalmar brud skrev 2010-05-21 22:11:40 följande:
    en grön skaljacka har jag lagt ut nu. Storlek 92. WS fick jag såld genom Polarns hemsidan
    gå in på hennes press där står alias och länk till hennes auktioner
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 11:05:05 följande:
    150kr är inte mycket, det är mindre än vad jag gett för den och det är ett print jag helst vill gå + - 0 på, har sett en ny i samma strl för 224kr. men det är ju sååå olikaIofs, kanske ska vänta tills efter salg, men är lite rädd att det ligger ute alldeles för mycket molo då
    lägg ut den för det du minst vill ha och får du inte sålt den nu så läger du ut den igen senare
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-05-23 17:53:21 följande:
    Givetvis blev du det-Cars säljer alltid på Tradera oavsett hur plagget i övrigt ser ut
    Nä det är andra gången jag har ute den med samma utgångspris så trodde inte jag skulle bli det
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16