Inlägg från: stockrosen |Visa alla inlägg
  • stockrosen
    h80 skrev 2010-06-07 15:33:35 följande:
    det borde ju tom räcka med 12kr
    Ja precis!

Jag vet inte vad som är "värre".
    Att ta mer betalt för frakten för att tjäna mer (frankera mindre) eller att ge bort pengarna till posten (som knappt är posten längre)...........
    Nåjå, ilandsproblem men ändå.
  • stockrosen
    Viktorsmamma skrev 2010-06-09 11:47:28 följande:
    sjärn jeansen från lindex på sista bilderna i detta inlägg:

viktorsmamma.blogg.se/2010/may/bilder.html

nån som har sett de i 92 på tradera nånstans?
    jag orkar inte går igenom 86/92 kategorierna tjej/kill/unisex så frågar och hoppas att nån sett de nyligen =)
    Undrar varför jag bara får upp en bild ? Jag ser bara din son längst upp och inga andra bilder ....knepigt.
  • stockrosen
    Viktorsmamma skrev 2010-06-09 17:58:27 följande:
    hmmm..  länkar igen men ny länk då han har de på sig idag tog jag bilder och la ut nya!
    som ni ser sitter det perfekt nu så snart är de urväxta.

viktorsmamma.blogg.se/2010/june/dagens-viktor...
    NU ser jag också .
    Jättefräcka byxor men jag har aldrig sett dem förut tyvärr. Men säger till om jag ser några på Tradera....
  • stockrosen
    charmmiss skrev 2010-06-11 20:51:17 följande:
    fick hem denna. idag. var trasig typ överallt, otrevlig säljare. den var frankerad för 24kr o inte 39kr. enligt henne är det ett portopålägg för att det är "bökigt" att skicka, samt att emballaget kostar.hon vill att jag ska stå för fraktkostnaderna o skicka tillbaka den. alt att jag behåller den o hon ersätter mig med 10% dvs 5 kr.

www.tradera.com/Klanning-stl-110-auktion_3029...
    Råkade ut för samma sak fast med en vinteroverall. Det var hål i sömnen på flera ställen och jag tog foto och skickade och klagade men då skrev hon att JAG gjort dem. Helt otroligt . Så det finns gott om idioter på Tradera....ush så tråkigt.
  • stockrosen
    charmmiss skrev 2010-06-11 22:38:17 följande:
    haha, varför skulle du göra hål på overallen, vilka nötter alltså.
    Ja, vad skulle jag tjäna på det????
    Göra hål i sömnen för att vad liksom????

Nä, det är verkligen jättetråkigt när sånt händer.
  • stockrosen
    Raira skrev 2010-06-12 22:45:12 följande:
    www.tradera.com/game-boy-color-med-5-st-spel-...

min nu    Har tängt ge den till min  son i 7 års present . Hoppas han inte klagar att det inte  är en GBA eller nintendo ds . Tycker att denna är fin och hållbar , fist lite klumpig men men .
    men oh vad bra
    det vill jag också köpa nu
Svar på tråden Traderatråden nr 16