Inlägg från: stockrosen |Visa alla inlägg
  • stockrosen

Traderatråden nr 16

Måste bara tillägga att jag är väl kanske lite överdriven när det gäller det här klädtvättandet. Idag handlade jag massa nytt, bl a tjockare tröja som man har ovanpå andra kläder och den åkte också in i tvättmaskinen (till lillan) och det är väl lite väl att ta i kan jag tycka........ {#lang_emotions_undecided} men jag är lite av en hönsmamma

• stockrosen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-06 21:36:14 följande:
    Ja den verkar fin Jag har varit med ett tag så jag har lärt mig att inte buda snordyrt på mina måsten eftersom det alltid kommer en likadan så småningom
    Mmmm, klokt tänkt !

Måste lära mig det
  • stockrosen

Det här med trissning är svårt att veta och jag tycker inte att man skall dra för snabba slutsatser. Jag skulle nog kunna tas för en trissare just nu. Det är en vara jag vill ha och säljaren säljer många av dem men eftersom jag inte vill köpa den dyrt så har jag budat flertal av just den varan meh blivit överbjuden hela tiden. Man skulle kunna tro att jag trissar upp priset men så är inte fallet. Jag vill bara ha den till rätt pris och eftersom säljaren har många så väntar jag hellre lite.

Så kan det vara....

• stockrosen
    snappi81 skrev 2010-05-19 22:34:17 följande:
    Får man lägga ut annons både på T och Blocket samtidigt? Alltså på samma vara? Har nu hittat 2st vagnar som ligger på båda ställena.
    Det gör väl ingenting.
    Om man får bud på T så kan man ta bort annonsen på blocket.
  • stockrosen
    snappi81 skrev 2010-05-20 09:11:32 följande:
    Fast det är ju bud på dom och och båda ligger ändå kvar, det roliga är att på den ena så ligger den på 1800kr på blocket och på t är den bara uppe i 650kr.. Ska bli intressant och se vad som händer med den annonsen..
    Jaha!  Nä men då är det helt annan sak förstås . Jag trodde att inga bud lagts.
    Man får hoppas att hon bara glömt att ta bort annonsen från blocket men visst, det verkar ju inte riktigt så

Får hon 1800 kr på blocket så kanske det blir "stöld i källaren" som hon någon annan säljare skyllde på. Äsh, sånt är verkligen trist.
  • stockrosen

HUR spärrar man? Försöker men hittar inget?

• stockrosen
    x karin76 skrev 2010-05-25 18:21:58 följande:
    Hepp här var det lugnt idag. Har avslut ikväll, får hoppas att alla inte är ute och grillar.
    x karin 76:
    här grillas det inte alls eftersom det har ösregnat till och från hela dagen .
    Men nu kommer solen fram igen
  • stockrosen
    tessum skrev 2010-05-26 09:46:33 följande:
    En lite konstig och väldigt OT fråga i den här tråden men hur bra är Gekås? Vi ska bila till Götetborg i augusti och funderar på att eventuellt även åka förbi gekås men eftersom vi bara är lediga i 5 dagar och har 140 mil (enkel väg) till Gtb så vill vi verkligen spendera tiden rätt och jag är lite orolig för att man ska åka dit och inte hitta något vettigt. Då har man ju slösat en hel dag av ca 3 dagars semester. Kommer även att ha med 2 barn på 7år och 3år. Så vad tror ni? Är det värt att fara dit eller ska man skippa det?
    Hm...svår fråga....

Jag tror inte att barnen  kommer tycka att det är kul.
    Du kan göra klipp men det är inte säkert eftersom utbudet varierar från dag till dag.

Mitt förslag är att ni åker dit om det är regnit och trist. Men annars så vet jag i sjutton om jag hade velat åka i drygt en timme TILL, speciellt när barnen redan åkt så mkt bil.

Men, som sagt, smaken är som baken. Vissa älskar Gekås. Jag tycker det är så där.
Svar på tråden Traderatråden nr 16