• ominte

Traderatråden nr 16

Jag skriver aldrig ut i auktionsbeskrivningen om plagget är namnat..
    Däremot står det i mitt PM att det KAN förekomma namnmärkning på mina kläder.

Det har dock aldrig hänt hittills tror jag att jag sålt ett namnmärkt plagg

• ominte
    HäxanSurtant3 skrev 2010-04-01 10:06:55 följande:
    tycker inte namnning spelar ngn som helst roll..det är ju inte den man ser då plagget är på. Tycker det är en petitess.
    Håller med
  • ominte

Ni vet såna barnjeans som är uppvikta längst ner ca 4-5 cm och som går till strax under knäna. Typ knickers eller vad man nu kallar dem för..
    Är det okej att lägga ut dem under unisex? Jag hade ju satt på en son såna men vet inte hur andra tänker?

Tänkte lägga ut dem tillsammans med en polarn rödvit-randig t-shirt under unisex. Vad tycker ni?

• ominte
    September09 skrev 2010-04-01 17:39:22 följande:
    Sonen är 75cm. Vilken stl hade ni köpt på POPs skaloverall. 80 el 86? Hur är de i stl? Ska användas till att åka vagn......
    Jag skulle köpt 80. Min dotter hade stl 80 förra året när hon var ca 80 cm och den var STOR på henne!

Jag tycker de är jättestora i storleken men det kanske är ändrat nu. Vi hade skalkläder som köptes in förrförra våren.
  • ominte

Tror ni att det är de höga avgifterna som avskräckt folk från att sälja och därmed minskat köpen också?
    Jag får annars inte ihop ekvationen..

• ominte
    Lalalong skrev 2010-04-01 20:37:39 följande:
    Ja, jag tror det. De som köpt och sålt mycket och som inte säljer längre p.g.a. avgifterna tror jag har försvunnit som köpare också. Jag hade nog också det om jag inte fortsatte sälja (och det vet jag inte om jag ska...). FÖr mig är det en grej alltihopa lixom... att köpa OCH sälja. Kan jag inte sälja vet jag inte om det är så kul att köpa där heller.
    Så himla trist
    Jag kan inte föreställa mig sluta sälja, det är ju det enda kul man har Dessutom kan jag handla destom er om jag vet att jag kan sälja det vidare
    Men visst tappar man suget när det inte går nåt vidare.
  • ominte
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 20:55:42 följande:
    Vad sätter man för köp nu på en didriksson skaljacka då?? Har liksom inte en aning om hur mycket den är värd. 179 på köp nu? Eller är det för mycket?Fint skick förutom att det är som lite ingrodd smuts (syns inte alls mycket dock). Och det är ju verkligen en toppenjacka! Skulle nog vilja köpa mig en i en större storlek.
    Tyvärr tror jag didriksson går rätt dåligt men jag håller med om att det är ett toppenplagg!! Jag älskar dotterns skalbyxa och jacka och föredrar dem 1000 gånger mer än polarn Tycker pop's skalkläder är stela och hårda. Didrikssons är mjuka och lätta
  • ominte
    anette 81 skrev 2010-04-01 21:21:44 följande:
    håller dom väta ute?
    Japp!
Svar på tråden Traderatråden nr 16