• ominte

Traderatråden nr 16

melizza skrev 2010-03-24 20:36:35 följande:
    hej alla T experter jag har en auktion ute med en tröja och matchande leggings till och nu har jag fått en förfrågan om jag kan sälja endast tröjan för hon har redan dem leggingsen......hur gör man då?? ska jag ta bort annonsen och lägga upp två nya?? kan tillägga att inga bud är lagda på den än så den går ju att ta bort
    Beror på. Om det är märkesplagg som man tror kommer gå bra ändå så hade jag inte brytt mig. Är det något som kanske inte kommer bli sålt så hade jag kanske ändrat mig
  • ominte
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-24 20:40:21 följande:
    Är det värt att lägga ut långärmade bodies, tröjor och liknande nu? Eller köper folk mest vårkläder eller sommarkläder nu måntro?
    Äh långärmat går nog bra lika bra
  • ominte
    Pumanprinsen skrev 2010-03-25 11:36:09 följande:
    Och dom här som man tycker är finare har inga bud www.tradera.com/VAGABOND-SANDALETTER-STRL-37-...
    Jag tror att det är klacken som avgör. Har insett att det går mode på klackar och just nu är det inne med tjockare klackar på sandaler alternativt platta, så det kanske är därför.
    Ett tips är att fota skorna utan att ta på sig dem. Jag tror det är lite psykologiskt att man inte gärna vill ha skor som någon annan har gått i, trots att man köper begagnat Det blir liksom bekräftat när man ser skon på foten om du förstår vad jag menar
  • ominte
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 12:31:13 följande:
    Grattis! Mycket bra säljare som du köpt av
    Tack! HAr du handlat mycket av henne? Hon komemr vara med på min favvolista framöver + få ett SUPERBT omdöme pga snabbhet och trevlighet
  • ominte
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-25 12:35:24 följande:
    Jag har en köpare som betalat in 100 för mycket på mitt konto.Egentligen mitt fel. Råkade skriva så här: 170k (58+12 i frakt)Det skulle ju såklart vara 70kr! :) Mejlat henne om detta men får inget svar. Vill ju sätta tillbaka 100k såklart. Iofs tycker jag ju att man borde ha lite koll vad man budar, är ju en rätt stor skillnad på 70 och 170 för en begagnad tröja.
    Bara avvaktatills hon hör av sig om pengarna!
  • ominte
    Pumanprinsen skrev 2010-03-25 12:51:34 följande:
    Grattis! Aaaa ska jag ta bort bilderna där jag har på mig dom då?
    Jag skulle ha gjort det
  • ominte
    Pumanprinsen skrev 2010-03-25 13:11:36 följande:
    Kostar det att göra det?
    Osäker. tror inte det? Man kan ju ändra annonsen så länge ingen har budat och ja tror itne det kostar så länge man inte avslutar den föratt stara upp en ny.
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-03-26 17:42:13 följande:
    Ja kollar man senaste faktura så är det runt 10% totalt sett man får betala i avgifter.. Det har verkligen TOKHÖJTS jämfört med för 1-2 år sedan... Tur att man bara är föräldraledig ett halvår till, sen har man ingen tid längre till att köpa/sälja barnkläder så då kanske man klarar sig undan och säljer mindre också.
    Joho då, helgerna finns
Svar på tråden Traderatråden nr 16