• Yosa

On the Peak? Vad är det för märke? Kvalitetsmärke som är värd att ge lite mer för eller är det "som vilket märke som helst"?

Vart säljs det?

• Yosa
    anette 81 skrev 2010-09-01 19:26:33 följande:
    det säljs på Gekås
    har en jacka med det märket
    Hur upplever du kvaliten då? Värt att lägga lite extra pengar på eller är det normal kvalite? Dålig kvalite?
  • Yosa
    LJ2 skrev 2010-09-01 20:11:30 följande:
    e de lönt o lägga ut luciakläder än?
    nya tomtedressar/klänningar o pepparkaksklänningar/dressar? 
    från lindex..
    eller ska man vänta ett tag till?
    Nej gör det..Jag letar! *tidig...alltid tidig*
  • Yosa

Hur högt upp i storleken sälja Villervalla? Söer Villervalla 134 men hittar aldrig något. Slutar de vid 128?

• Yosa
    Stina0 skrev 2010-09-21 19:39:45 följande:
    Stämmer, Villervalla slutar vid 128.
    Blää är det så?! Villervalla som är såå fint! *gråter en skvätt*
  • Yosa

Skit...vann en jättefin FIX jacka med löstagbar innefleece, mössa och vantar för bara 120kr och enligt mig ett mycket bra pris. Säljaren bor i samma stad (liten stad) så jag bestämde träff att hämta de hemma hos henne. Hon var inte hemma så mannen gav mig grejerna och jag betalatde 120kr. Nu kollade jag igensom allt inför att lägga ett omdöme. Då märkte jag att dragkedjan var trög och delade sig hela tidne

vad gör jag nu??

Hade det varit en "vanlig" affär på tradera hade jag bråkat lite och bett om ersättning...men nu när vi bor i samma lilla stad? Hur hade ni gjort? Så besviken.

Hur hade ni gjort?

Har inte direkt lust att facea henne och åka dit och visa men samtidigt kostar ju en ny dragkedja en del...ännu vet ju inte hon (bara hennes man) vem jag är men bur hade ni gjort?

• Yosa
    Smultronhjärta skrev 2010-09-26 19:25:06 följande:
    Jag läste i Traderatråden att någon hade reklamerat sin Fixjacka just på grund av dragkedjan. Enligt Lindex var det många som hade gjort detsamma.
    Gå till Lindex tycker jag så får du troligen en ny jacka
    men jag antar att den va köpt förra året...minst

Jag har inget kvitto. Hur hade ni gjort då?
  • Yosa

Hur menar du då? Att jag inte bara får en ny jacka utan får köpa en till lägsta pris?

tack snälla för att ni hjälper mig.

Vad säger jag när jag kommer in på Lindex då?

Svar på tråden Traderatråden nr 16